
Institutt for jordbruksfag: Professor / Førsteamanuensis / Førstelektor 2 stillinger (søknadsfrist 01.08.2022)
- Professor/Førsteamanuensis/Førstelektor i jordbruksfag med vekt på landbruksteknologi
Professor/Førsteamanuensis/Førstelektor i jordbruksfag med vekt på landbruksteknologi – Institutt for jordbruksfag
Søknadsfrist 01.08.2022
- Professor/førsteamanuensis/førstelektor i jordbruksfag med vekt på planteproduksjon
Professor/førsteamanuensis/førstelektor i jordbruksfag med vekt på planteproduksjon – Institutt for jordbruksfag
Søknadsfrist 01.08.2022
Landbruksavdeling for kommunene Røros, Os og Holtålen: Landbrukskonsulent vikariat (søknadsfrist 12.06.2022)
Røros, Os og Holtålen trenger ny landbrukskonsulent
I Røros, Os og Holtålen kommuner er det ledig et vikariat i 100% stilling som landbrukskonsulent med tiltredelse snarest. Vikariatets varighet er til og med 28.02.2023, men med muligheter for forlengelse.Det er felles Landbruksavdeling for kommunene Røros, Os og Holtålen, der Os kommune er vertskommune. Landbruksavdelingen har 7 ansatte.
I de tre kommunene er det i dag samlet ca 300 aktive bruk. De aktive brukene driver hovedsakelig med melk- og kjøttproduksjon basert på grovfôr, men vi har også et miljø med fjørfe i vårt område. Vi ønsker at landbruksavdelingen skal ha en framtidsrettet organisering, og kontoret forvalter statens landbruksbudsjett og bistår med å utvikle landbruksnæringen og den aktive bonde.
Ansvar og arbeidsoppgaver vil i hovedsak være:
* Generelle forvaltningsoppgaver innen fag- og tjenesteområdet
* Informasjon og faglig veiledning/rådgiving
* Andre relevante oppgaver må kunne påregnes
* Det må påregnes en del reisevirksomhet i de tre kommunene og den som ansettes må ha tilgang til egen bil, i forbindelse med befaringer, møtevirksomhet o.a.
Kvalifikasjoner for stillingen:
* Landbruksfaglig utdanning på bachelor- eller masternivå, eller annen relevant utdanning fra høgskole/universitet eller relevant erfaring.
* Ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltning og veiledningsarbeid.
* Gode formuleringsevner i norsk, både muntlig og skriftlig.
* Førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
- Personlige egenskaper som engasjert, strukturert, fleksibel, løsningsorientert, gode samarbeidsevner og selvstendig vil bli tillagt stor vekt.
- Gode digitale ferdigheter er en forutsetning.
Vi tilbyr
- Tilsetting, fastsetting av lønn og arbeidsvilkår skjer i samsvar med gjeldende lovverk, reglement og tariffavtale.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
- God oppfølging og samarbeid i faggrupper innenfor forvaltningsområdene (jord, skog, naturforvalt./vilt), godt fagmiljø og godt arbeidsmiljø.
Annet
Vi søker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelser.
Os kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.
Søknad sendes
Os kommune benytter elektronisk søknadsbehandling. Vi ber derfor om at du fyller ut elektronisk søknadsskjema via funksjonen «Søk på stilling».
Det er viktig at du tar deg tid til å besvare spørsmålene vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Attester og vitnemål må medbringes til intervju.
Søknadsfrist 12.06.22
Vår ref300 Merk søknad
Fakta
Selskap Os kommune
Stilling Konsulent
Stillingstype Vikar dagtid
Lokasjon Teknisk og miljø
Kontakter
Berit Bugten Østbyhaug, Landbrukssjef
[email protected]
Mobil 952 95 955
Inge Ryen, Virksomhetsleder kommunalteknikk og landbruk
[email protected]
Mobil 952 66 503
Kantor / organist Kåfjord Sokn Olderdalen (søknadsfrist: 20.06.2022)

Kåfjord prestegjeld omfatter Kåfjord kommune med ca 2100 innbyggere. Det er et sokn i prestegjeldet med ett felles-/menighetsråd. Kommunen er en del av tiltakssonen i Finnmark og Nord-Troms, som innebærer lavere skatt, fritak for el-avgift, samt mulighet for nedskrivning av studielån med inntil 25.000 pr. år.
Kantor/organist
Kåfjord sokn har ledig stilling i 60 % som kantor/organist fra 01.08.22. Stillingen kan utvides til 80 % med tilleggsoppgaver nevnt nedenfor. I tillegg kan det også være muligheter for arbeid i Kåfjord kulturskole med 20 %.
Hovedoppgaver:
- Planlegging og gjennomføring av gudstjenester og andre kirkelige handlinger.
- Delta på andakter/sangstunder på Kåfjord helsetun.
- Arrangere salmekvelder og musikkandakter.
- Ha ansvar for tilsyn og vedlikehold av kirkens instrumenter og utstyr.
- Delta i trosopplæringsarbeidet i soknet.
+ 20 % m/tilleggsoppgaver
- Administrere menighetens hjemmeside og sosiale medier.
- Planlegge trosopplæringsaktiviteter, i samarbeid med stab.
- Administrativt arbeid.
Vi søker etter en person som:
- Har utdanning iht kvalifikasjonskrav for kantor, eller annen relevant musikkutdanning
- Ønsker å ta lokale tradisjoner på alvor, og spille på lag med både kolleger og menighet.
- Ønsker å være en ressurs i det lokale musikk- og kulturlivet.
- Har gode muntlige og skriftlige norsk-kunnskaper. Det vil også være en fordel om søker behersker samisk.
- Har sertifikat og disponerer egen bil.
- Ønskelig med kompetanse innenfor kor og orgel evt. Andre instrumenter
Kåfjord kirke er hovedkirke i soknet, og ligger i Olderdalen. Her ligger også menighetskontoret. Kirken har for øvrig et 12-stemmers orgel fra 2002 av Knud Jønsson/Albert Lang. De andre prekenstedene i soknet er Djupvik kirkestue, Birtavarre bedehus og Manndalen bedehus. I tillegg er det gudstjenester i Skardalen og på Nordnes en gang i året.
Stillingen lønnes etter stillingskode 5175 lønnsgruppe 4, med forbehold om kvalifikasjoner. Årslønn hel stilling 444 100 — 542 100 avhengig av ansiennitet. Pensjonsordning i KLP med 2 % trekk i reg. lønn.
Arbeidstakere ansettes av menighetsrådet på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Søkeren må være medlem av Den norske kirke. Politiattest må fremlegges ved ansettelse.
Nærmere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til menighetskontoret ved kirkeverge, tlf. 77718114, eller menighetsråds leder, tlf. 94796320
Søknad med kopier av vitnemål og attester sendes:
Kåfjord Menighetsråd
Olderdalsveien 380
9146 Olderdalen
Eller på e-post til: [email protected]
Søknadsfrist: 20.06.22.
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
Prøvetid 6 måneder
Sykehjemmene søker avdelingsleder, sykepleier, vernepleier / sykepleier og helsefagarbeider (Søknadsfrist: 12.06.2022)
Sykepleier
Sykepleier – Somatisk team – Langelandhjemmet
Fast
Webcruiter-ID: 4527584079
Kongsvinger
Søknadsfrist: 09.06.2022
Helsefagarbeider
Langelandhjemmet
Fast
Webcruiter-ID: 4527098910
Kongsvinger
Søknadsfrist: 12.06.2022
Vernepleier/sykepleier – Solsiden
Psykiatrisk avdeling Langelandhjemmet
Fast
Webcruiter-ID: 4527542281
Kongsvinger
Søknadsfrist: 12.06.2022
Avdelingsleder
Langelandhjemmet
Fast
Webcruiter-ID: 4526562339
Kongsvinger
Søknadsfrist: 07.06.2022
Høyanger kyrkjelege fellesråd: Kyrkjelydspedagog (søknadsfrist 12.08.2022)
Kyrkjelydspedagog Høyanger – 2. gangs utlysing
Høyanger Kyrkjelege fellesråd
I Høyanger kommune med ca. 4 000 innbyggjarar er det ledig ei 100% fast stilling som kyrkjelyds-pedagog for snarleg tilsetjing. Stillinga er oppretta for å drive med kyrkjeleg undervisning for barn, unge og vaksne, og er Den norske kyrkja sitt tilbod om undervisning for døypte og interesserte i kyrkjelydane. Stillinga er delt mellom Høyanger (75% ) og Gaular (25%).
Høyanger kommune har eit variert næringsliv med kraftproduksjon, aluminiumsindustri, oppdrett, handel og service, entreprenørskap og jordbruk som dei viktigaste næringane. Kommunen ligg i Vestland fylke nord for Bergen, på begge sider av Sognefjorden. Reisetida frå Bergen er ca. 3 timar med bil eller båt. Næraste flyplass er Førde lufthavn, ca. 45 minutt med bil frå Høyanger.
Kommunesenteret Høyanger har i underkant av 2 000 innbyggjarar. Her er barne- ungdoms- og vidaregåande skule, og det er god barnehagedekning. Her er også kyrkjekontoret med prest (100%), kantor (100%), sekretær (80%), kyrkjelydspedagog og kyrkjeverje (100%). Kommunen har 4 sokn, 5 kyrkjer og 1 bedehus der kyrkjelydane samlast. Mesteparten av kyrkjelydspedagogen sitt arbeid vil foregå i sokna Høyanger, Kyrkjebø, Lavik og Bjordal/Ortnevik (75%), samt i Gaular sokn, Sunnfjord kommune (25%).
Gaular sokn har tre kyrkjestader, Bygstad, Sande og Viksdalen som alle ligg langs Gaularvass-draget (lakseelv) som strekkjer seg frå Dalsfjorden og opp til Gaularfjellet i aust. Det bur i overkant av 3 000 menneske i soknet. Mange pendlar til tettstaden Førde og har sin arbeidsstad der. Det lokale kyrkjekontoret ligg i Sande, som tidlegare var kommunesenter før kommunen vart del av Sunnfjord kommune. Kyrkjekontoret husar forutan kontor for trusopplærar, kontor for sokneprest (100%), diakon (100%), kantor (50%), kyrkjelydssekretær (40%), og seniorkonsulent fellesrådet (100%).
Det er barnehagar og barneskule i alle kyrkjekrinsane og ungdomsskule på Sande og i Viksdalen. Sande har i dei seinare åra hatt markant auke i folketal og barnetal. Sande ligg ved E39 mellom Vadheim og Førde (25km), ca. 40 km. frå Høyanger. Alle gjennomgåande rutebussar til/frå Bergen har stopp i Sande og det er 10 minutt køyring til Førde lufthavn.
Søknadsfrist: 12.08.2022
Arbeidsgivar: Høyanger Kyrkjelege fellesråd
Stad: Høyanger
Stillingstittel: Kyrkjelydspedagog Høyanger – 2. gangs utlysing
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4527287746
Arbeidsoppgåver for kyrkjelydspedagogen
Planlegge, styre og gjennomføre trusopplæringstiltak for barn og unge, som td. småbarnstreff, minikonfirmantsamlingar mm. i samarbeid med friviljuge og tilsette.
Kreativ og pedagogisk trusformidling overfor barn, unge og vaksne.
Utvikle nye prosjekt innafor trusopplæringa, og vere med å rekruttere til desse.
Ta del i konfirmantarbeidet saman med sokneprest, kantor og friviljuge medarbeidarar. Helge- og kveldsarbeid må påreknast.
Kvalifikasjonar
3-årig universitet- eller høgskuleutdanning, Bachelor eller tilsvarande, med minimum 30 studie-poeng pedagogikk og 30 studiepoeng kristendom/teologi. Søkjarar med anna utdanning innan kristendom, teologi, pedagogikk og/eller med relevant praksis vil også bli vurderte.
Du må ha gode formidlings- og samarbeidsevner, og trivast med å arbeide med barn og unge. Du er strukturert, har gode pedagogiske og administrative evner, og må kunne jobbe både sjølvstendig og i team. Evne til tverrfagleg samarbeid er viktig.
I tillegg til utdanning, vil relevant erfaring og personlege eigenskapar bli vektlagt:
At du har erfaring og engasjement for arbeid med trusformidling til barn og unge.
At du er omgjengeleg og kontaktskapande, og flink til å byggje gode relasjonar.
Vi kan tilby
Tverrfagleg og godt arbeidsmiljø
Gode kontortilhøve
Løn i samsvar med KA sin Hovedtariffavtale
Medlemskap i KLP
Hjelp til å skaffe bustad
Særskilde krav
Den som vert tilsett må legge fram tilfredstillande Politiattest.
Referansar må oppgjevast
Det er krav om medlemskap i Den norske kyrkja.
Du må ha sertifikat, og disponere eigen bil.
Høyanger kyrkje, 6993 Høyanger, Norge
Kontaktinformasjon
Bjørnar Otterstein
Kyrkjeverje
917 63 803
Andreas Ester
Sokneprest Høyanger
452 21 737
Frode Skeide
sokneprest Gaular
951 00 916
Os kirkelige fellesråd: Kirkeverge / daglig leder (søknadsfrist 13.06.2022)
Kirkeverge/daglig leder
Os kirkelig fellesråd
Er du vår nye kirkeverge/daglig leder?
Vi har ledig 80 % fast stilling som kirkeverge fra 1.01.23, evt tiltredelse før kan avtales. Kirkevergen er administrativ leder for virksomheten. Vi har et meget godt arbeidsmiljø med engasjerte og dyktige medarbeidere.
Vi søker en trygg og tydelig leder som evner å inspirere og samhandle.
Søknadsfrist: 13.06.2022
Arbeidsgiver: Os kirkelig fellesråd
Sted: OS I ØSTERDALEN
Stillingstittel: Kirkeverge/daglig leder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4517497198
Arbeidsoppgaver
Daglig leder for fellesrådet virksomhet.
Personalledelse for tilsatte i fellesrådet.
Økonomiforvaltning, styring og saksforberedelse.
Ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av kirkene og gravplassene.
Videreutvikle samarbeide med menighetsrådene, prest, kommune og andre
samarbeidsparter i lokalsamfunnet og prostiet.
Kvalifikasjoner
God innsikt og interesse for virksomheten i den Den norske kirke
Relevant utdanning på høyskole/universitetsnivå
Lederutdanning/erfaring og gjerne erfaring fra organisasjonsutvikling
God økonomi- og IKT-kunnskap
God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Relevant praksis kan kompensere for manglende utdanning
Personlige egenskaper
God på kommunikasjon, motivasjon og samarbeid
Utviklings- og løsningsorientert
Arbeider målrettet og systematisk
Særskilte krav
Medlemskap i Den norske kirke
Vi tilbyr
En interessant og utfordrende stilling
Kollegafellesskap med andre kirkeverger i prostiet
Lønn etter avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger, medlemskap i KLP
For flere opplysninger ta gjerne kontakt med leder av Os kirkelig fellesråd Erling Nylend tlf 482 04 453 eller kirkeverge Marianne Melby Wean tlf 966 26 540
Rytrøa 17, 2550 OS I ØSTERDALEN, Norge
Kontaktinformasjon
Erling Nylend
482 04 453
Marianne Melby Wean, kirkeverge
966 26 540
Kirkelig fellesråd i Os er forvaltningsorgan for 3 menigheter med 2,8 årsverk fordelt på kirkeverge, organist og 2 kirketjenere. Ansvarsområdet dekker også eiendomsforvaltning for 4 kirkebygg og 5 gravplasser. Driftsbudsjettet er i 2022 på 2,5 millioner og investeringsbudsjettet på 600.000 kroner.
Fellesrådsområdet betjenes også av sokneprest, og deltar i samarbeid om trosopplæring med fire andre fellesråd i Nord Østerdal. Fellesrådet har som mål at kirken skal være levende, nær og tilgjengelig i lokalsamfunnet.
Os kommune har i ca. 1850 innbyggere og ligger i Nord-Østerdal. Kommunen er en del av Fjellregionen med Røros og Tynset som regionsentre, med blant annet videregående skoler og sykehus. Regionen har et rikt og mangfoldig kulturliv og flotte forhold for friluftsliv.
Psykolog / psykologspesialist Familiesenteret (Søknadsfrist: 06.06.2022)
Psykolog/psykologspesialist Familiesenteret
Øvre Eiker kommune
Vi styrker laget på Familiesenteret og søker psykolog som skal jobbe ute i skolen. Vi ser etter deg som har et stort engasjement for barn og unge! Vil du være med oss på veien videre?
Familiesenteret er organisert under Seksjon oppvekt og jobber målrettet med forebyggende og helsefremmende tjenester for barn, unge og foreldre i aldersgruppen 0 til 23 år. Barn og unge skal møte en helhetlig og støttende tjeneste og består i dag av jordmortjeneste, fysioterapitjeneste, helsestasjon, skolehelsetjeneste, familieteam, helsestasjon for ungdom og friskliv til barn og unge. Vi har nå ledig fast stilling som psykolog i familieteamet. Familieteamet består i dag av tre psykologer, familieterapeuter, PMTO terapeuter og idrettspedagog. Kommunen har i tillegg fem psykologer ansatt i andre tjenester. Det jobbes med å etablere et psykologfaglig nettverk i kommunen.
Søknadsfrist: 06.06.2022
Arbeidsgiver: Øvre Eiker kommune
Sted: Hokksund, HOKKSUND
Stillingstittel: Psykolog/psykologspesialist Familiesenteret
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4524844779
Arbeidsoppgaver
Klinisk arbeid med barn og unge på skolene, både individuelt og i gruppe
Veiledning/rådgivning av andre yrkesgrupper ved behov
Undervisning til elever, foresatte og ansatte
Samarbeide tett med skole, skolepsykolog og helsesykepleier om psykisk helsefremmende og forebyggende tiltak i skolen
Kvalifikasjoner
Psykologspesialist/psykolog
Det er ønskelig med spesialist i klinisk barn – og ungdomspsykologi
Erfaring fra arbeid med barn og unge innen psykisk helse
Gode evner til å vurdere sammensatte og kompliserte tilstandsbilder
Gyldig politiattest, ikke eldre enn tre måneder – denne fremlegges ved tilsetting i stillingen
Personlige egenskaper
Selvstendig, fleksibel og faglig engasjert
Gode evner til å vurdere sammensatte og kompliserte tilstandsbilder
Beslutnings – og gjennomføringsdyktig
Har stor arbeidskapasitet og kan stå i front
Glad i tverrfaglig samarbeid
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
Mulighet for å påvirke en tjeneste i utvikling
Faglige dyktige, engasjerte og rause kollegaer
Et spennende fagmiljø med mye humor
Gode pensjons- og forsikringsvilkår
Lønn etter avtale
Stasjonsgata 72, 3300 Hokksund, Norge
Kontaktinformasjon
Anne Gro Røyland
Teamleder
48192194
[email protected]
Anne Kristin Svendsen
Virksomhetsleder
92238873
[email protected]
Øvre Eiker kommune er et godt sted å bo og jobbe! Vi har fokus på kvalitet, arbeidsglede, inkludering og god ledelse for å fremme mestring hos de ansatte. Øvre Eiker er i utvikling på mange områder, og hos oss jobber folkevalgte, administrativ ledelse, ansatte og innbyggere tett sammen for å løse utfordringer og se nye muligheter.
Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
Øvre Eiker kommune har 20.000 innbyggere og er en virksomhet med ca 1.200 ansatte. Sammen skaper vi et livskraftig Øvre Eiker.
Fullstack-utvikler innen fagområde geomatikk Enhet for kart og arkitektur (Søknadsfrist: 09.06.2022)
Fullstack-utvikler innen fagområde geomatikk
Enhet for kart og arkitektur, Trondheim kommune
Ved Enhet for kart og arkitektur er det fra 1. september 2022 ledig en fast 100 prosent stilling som fullstack-utvikler.
Vil du være med på å forme fremtidens kommune? Vi har behov for en allsidig fullstack-utvikler til vårt geodatamiljø, som vil være med på å utvikle nye tjenester for kommunens 210.000 innbyggere og 15.000 ansatte. Enheten forvalter kart- og eiendomsdata og jobber for at stedfestet informasjon blir brukt innovativt og effektivt i tjenesteleveransene for byutviklingsområdet og for resten av kommunen. Vi jobber for å få en best mulig integrering mot forskjellige web- og klientbaserte løsninger som når både publikum og interne brukere. Mange av våre oppgaver skjer derfor i tett samarbeid med de andre fagmiljøene i kommunen.
Tverrfaglig innovasjon gir stor variasjon i arbeidshverdagen. Vår innovative arbeidsplass gir rom for personlig utvikling. Tett dialog med sluttbrukere og leverandører gir stor innflytelse i å styre utviklingsmiljøet, løsningsdesign og infrastruktur. Vår stack består i hovedsak av åpen kildekode. Enheten legger til rette for å være faglig ledende innenfor geomatikk og jobber målrettet i et åpent fellesskap for å bruke moderne teknologi til å løse dagens og morgendagens problemstillinger innenfor tjenesteområdet byutvikling.
Har du lyst til å bidra, kan vi love deg varierte arbeidsoppgaver på tvers av teknologier. Du vil sammen med teamet få stor grad av frihet til å løse oppgavene på best mulig måte. Vi har troen på at det man ikke kan fra dag én, kan læres, og det gjør vi sammen.
Søknadsfrist: 09.06.2022
Arbeidsgiver: Trondheim kommune
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Fullstack-utvikler
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4515743967
Arbeidsoppgaver
Utvikle frontend-løsninger med Vue og andre moderne JS-rammeverk
Utvikle backend-løsninger og APIer primært med Python
Bidra til å løfte vår plattform over til skyen og andre DevOps-oppgaver
Utvikling mot databaser/cacher som eksempelvis MSSQL, PostgreSQL / PostGIS
Utvikle nye og videreutvikle eksisterende løsninger
Delta i alle ledd i prosessen fra idé til ferdig programvare
Jobbe i team med andre utviklere og geomatikere
Bidra aktivt i avdelingens kompetanseutvikling
Kvalifikasjoner
Relevant utdanning fra universitet/høgskole
Kjennskap til mikrotjenester og container-teknologi
Erfaring med å utvikle i Python.
Kjennskap til SQL
Kjennskap til Javascript og moderne JS-rammeverk.
Kjennskap til Linux
Personlige egenskaper
Du ser muligheter, ikke problemer
Du har evnen til å mestre ny teknologi relativt fort
Du er nysgjerrig på å prøve ut nye teknologier som vil effektivisere, gjøre oss mer smidig og forenkle våre prosesser
Du er utholdende i enhver oppgave som du får
Du er opptatt av å lykkes sammen med teamet
Du er ikke redd for å stille spørsmål
Vi tilbyr
Muligheten til å løse varierte og interessante oppgaver i et tverrfaglig GIS-/IT-miljø
Kompetansebygging gjennom kurs, sertifiseringer og faglige samlinger
Et godt arbeidsmiljø med sosiale og engasjerte kolleger
Fleksibel arbeidstid og rom til å påvirke egen hverdag
Arbeidssted i fine lokaler i Midtbyen
Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler
Erling Skakkes gate 14, 7013 Trondheim, Norge
Søk på stillingen her.
Kontaktinformasjon
Gudmund Melland, Avdelingsleder
957 66 128
Mona Høiås Sæther, Enhetsleder
916 72 466
Åpen – kompetent – modig
Trondheim kommune er landets tredje største kommune, og Norges største arbeidsplass nord for Dovre med om lag 15 000 medarbeidere. Sammen jobber vi for å gi byens innbyggere gode helse- og velferdstjenester, oppvekst- og utdanningsmuligheter, kultur- og fritidstilbud og et godt bymiljø. Vi er stadig på utkikk etter nye, engasjerte og motiverte medarbeidere.
Trondheim kommune er en framtidsrettet og moderne arbeidsgiver som samarbeider med byens forsknings-, universitets- og høgskolemiljø. Hos oss finnes det spennende karrieremuligheter innen en svært bredt spekter av fagfelt. Mange av våre medarbeidere har hatt et langt og variert karriereløp internt i organisasjonen. Les mer om Trondheim kommune på vår hjemmeside.
Trondheim kommune legger til rette for mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion, etnisitet, eller hull i CV-en. Trondheim kommune tilrettelegger arbeidsforholdene så langt det er mulig.
Attester, vitnemål og vedlegg må legges ved søknaden. Vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen. Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av NOKUT, og godkjenningen må dokumenteres.
Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.
Gyldig politiattest må fremlegges der det er påkrevd.
Vi gjør oppmerksom på at det ved behov vil gjennomføres bakgrunnssjekk.
Sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere (søknadsfrist 27.05.2022)
2. gongs lysing – Sjukepleiar
100% fast stilling frå snarast – ID 2022/1720
Søknadsfrist: 03.06.22
Helsefagarbeidar
Fast helgestilling 12,91% frå snarast – ID 2022/2440
Søknadsfrist: 27.05.22
Heimehjelp
Inntill 200% fast stilling som heimehjelp frå snarast – ID 2022/2441
Søknadsfrist: 27.05.22
Vernepleiar – vikariat
2×100% vikariat som vernepleiar frå 01.09.22 – 31.08.23 kan bli forlenga – ID 2022/2425
Søknadsfrist: 27.05.22
Vernepleiar
100% fast stilling frå snarast – ID 2022/2413
Søknadsfrist: 27.05.22
2. gongs lysing – Sjukepleiar
Inntil 100% fast stilling frå snarast – ID 2022/1736
Søknadsfrist: 27.05.22
Sjukepleiar
52% fast stilling sjukepleiar frå snarast – ID 2022/2409
Søknadsfrist: 27.05.22
Vikariat helgestilling – Vinje helse og meistring
16,2% vikariat helgestilling frå 01.08.22 – 31.07.23 – ID 2022/2400
Søknadsfrist: 27.05.22
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS