Miljøterapeut i langvaktturnus Førde bu- og miljøteneste, eining 3 (søknadsfrist 07.08.2022)

 

Førde bu-og miljøteneste, eining 3, har ledig fast stilling som

Miljøteraput i langvaktturnus

 

Førde bu- og miljøteneste, eining 3, yt døgnkontinuerleg tenester til personar med psykisk utviklingshemming som treng langvarige og koordinerte tenester. Dette inneber støtte og opplæring knytt til dagleglivet sine funksjonar som hygiene, ernæring og sosiale ferdigheiter. Støtta inneber også hjelp til å handtere og meistre somatiske og psykiske vanskar.

Vi har ledig stilling:

100 % stilling, fast, i langvaktsturnus med arbeid 4 kvar helg.
Vi søker deg som har eit fagleg engasjement og er pådrivar til å utvikle gode tenester med brukarmedverknad i fokus!

Arbeidsoppgåver:

  • sikre eit fagleg og målretta miljøterapeutisk arbeid til brukargruppa
  • kartleggingsarbeid og primærkontaktansvar
  • ansvar for legemiddelhandtering og oppfølging av dokumentasjon
  • oppfølging i dagleglivet sine oppgåver og aktivitetar
  • oppmuntre til meistring og god livskvalitet
  • samarbeide med tverrfaglege instansar og pårørande
  • vere ein pådrivar til fagleg utvikling og rettleiing av medarbeidarar og studentar
  • fokus på aktivitetar, ernæring og skape ein god kvardag for brukarane

Kvalifikasjonar:

  • autorisert vernepleiar eller sjukepleiar
  • god norsk munnleg og skriftleg framstillingsevne
  • ønskeleg med erfaring innan målgruppa, men ikkje eit krav
  • stødig på å handtere utfordrande åtferd og uforutsette situasjonar
  • førarkort
  • godkjent politiattest før oppstart i stillinga
  • gode IKT kunnskapar
    personlege eigenskapar vektast høgt

Personlege eigenskapar:

Vi søker deg som:

  • ser den enkelte sine ressursar, som brenn for å tilrettelegge for utvikling og å fremje auka livskvalitet
  • bidrar aktivt til eit godt arbeidsmiljø
  • trivast å jobbe både sjølvstendig og i team.
  • du er ansvarsbevisst og kan ta sjølvstendige avgjerde
  • er fleksibel og endringsvilleg, og har evne til å sette grenser
  • er god på relasjonsbygging og skape tillit
  • er fagleg oppdatert og engasjert
  • påliteleg, punktleg og løysingsfokusert
  • likar ulike aktivitetar og har ei god fysisk helse

Vi ønsker ei jamnare kjønnsfordeling i eininga og oppfordrar menn til å søke.

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • Spennande og faglege utfordringar
  • Rettleiing/fagleg oppdatering
  • Lønn etter gjeldande avtaleverk
  • Langvaktsturnus (12,5 t), langfri og arbeid 4 kvar helg
  • Du søker elektronisk.

 

Velkomen som søkar!

 

Send søknad på stillingen her.

 

Referansenr: 22/7471

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Skift/turnus

 

Søknadsfrist: 07.08.2022

 

Tiltreding: 01.10.2022

Arbeidsstad: Førde

 

Kontaktpersonar:

Siri-Merethe Solheim

tlf: +47 57 02 12 55 mob: +47 986 85 240

Heimeside:
www.sunnfjord.kommune.no

Sunnfjord kommune Førde bu- og miljøteneste, eining 3

Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.

 

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Siri-Merethe Solheim
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57 02 12 55 mob: +47 986 85 240

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

August 7, 2022

Enhetsleder stab – Helse og omsorg Ringerike kommune (Søknadsfrist: 01.08.2022)

 

Enhetsleder stab – Helse og omsorg

Ringerike kommune

Ringerike kommune er i positiv utvikling og står overfor spennende tider med vekst, modernisering og utbygging. Vi trenger deg med på laget for å nå våre mål.
Vi søker deg som er opptatt av utvikling, er målrettet og har evne til å inspirere og motivere medarbeidere slik at vi sammen leverer tjenester av høy kvalitet.

Enhetsleder rapporterer direkte til kommunalsjef og vil være en del av kommunalsjefens lederteam. Stillingen vil også være fast stedfortreder for kommunalsjef.
Staben består av åtte årsverk med rådgivere og saksbehandlere. Som leder vil du oppleve et inspirerende, faglig og utviklende arbeidsmiljø med muligheter til å påvirke utvikling av morgendagens tjenester.

Du vil bli en del av et engasjerende og innovativt arbeidsmiljø både i Ringerike kommune, i sektoren og i enheten. Du vil møte ledere og ansatte som stiller store krav til kvalitet, engasjement og innsats, men som også legger vekt på å inkludere og ivareta hverandre.

Søknadsfrist: 01.08.2022
Arbeidsgiver: Ringerike kommune
Sted: HØNEFOSS
Stillingstittel: Enhetsleder stab – Helse og omsorg
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4544117921

Arbeidsoppgaver

Du får ansvar for

  • å bidra til omstillings- og utviklingsarbeid i sektoren
  • stabsfunksjon og oppfølging av kvalitet og prosjekter
  • fag, økonomi og personal i stab
  • å bidra i utarbeidelse av politiske saksframstillinger
  • å lede sektorens planarbeid i samarbeid med kommunalsjef
  • å sørge for et godt arbeidsmiljø, god samhandling og ressursutnyttelse i enheten
  • å legge til rette for kompetanseheving og personlig utvikling for den enkelte
  • å arbeide i tråd med kommunens verdier: nyskapende, ærlig, respektfull – NÆR

Kvalifikasjoner
Vi ønsker deg som har

  • minimum 3-årig høgskoleutdanning, fortrinnsvis sykepleier
  • lederutdanning og/eller ledererfaring med personalansvar og henvisning til resultater
  • gode digitale ferdigheter og erfaring med PC som arbeidsverktøy
  • kunnskap om budsjettarbeid i kommunal sektor
  • interesse og erfaring i utvikling av planer og virksomhetsstyring
  • interesse og erfaring i prosjekt-, prosess- og utviklingsarbeid
  • helhetsforståelse for kommunale helsetjenester
  • Det er ønskelig med erfaring fra kommunal sektor og offentlig forvaltning.

Personlige egenskaper

  • Du er en tydelig leder med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
  • Du er strukturert, systematisk og har evne til tenke helhetlig.
  • Du er utviklingsorientert og kan lede gjennom andre.
  • Du er fleksibel, endringsvillig og løsningsorientert.
  • Du er ansvarsbevisst og trives med å jobbe i team.
  • Personlig egnethet og evne til nytenkning vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • gode faglige og personlige utviklingsmuligheter
  • kurs og kompetansehevende tiltak
  • fleksibel arbeidstid
  • gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
  • lønn etter gjeldende regelverk/personlig avlønning

Søknad

  • Til stillingen kreves fremlagt politiattest i henhold til Helse- og omsorgslovens § 5-4 før tilsetting.
  • Ringerike kommune plikter å undersøke om den som tilsettes oppfyller kriteriene for tuberkulosekontroll.
  • Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelse.
  • Søkerlisten til stillingen er offentlig og tilgjengelig for de om ber om det (offentleglova § 25).
  • Søknad med begrunnelse om å bli fritatt for å stå på søkerliste, gjøres i det elektronisk søknadsskjemaet. Kravene er strenge. Om søknaden ikke blir innvilget, får du mulighet til å trekke deg fra prosessen.
  • Elektronisk søknad skal benyttes.

Intervjuer vil foregå etter 8. august.

 

Søk på stillingen her.

 

Osloveien 1, 3502 HØNEFOSS, Norge

Kontaktinformasjon

Christine Myhre Bråthen, kommunalsjef
951 61 650

 

Ringerike kommune har over 31 000 innbyggere og ligger en times kjøring fra Oslo og Gardermoen. Med Ringeriksbanen og ny E16 vil Hønefoss om få år være 25 minutter unna hovedstaden.

Ringeriksregionen er et av de mest spennende vekstområdene i Norge. Byggingen av ny E16 og Ringeriksbanen er sammen med flere store utbyggingsprosjekter og næringsetableringer viktige drivkrefter for utviklingen. De forventede ringvirkningene innen næringsutvikling, boligbygging og befolkningsvekst er store.

Vi skal ta vare på de gode lokale verdiene, samtidig som vi ønsker mange nye innbyggere velkommen. Ringerike kommune trenger flere flinke folk som vil være med på å planlegge, bygge og utvikle fremtidens kommune.

 

Del stillingen

Selskap

Ringerike kommune

Kontaktinfo

  • Christine Myhre Bråthen
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 951 61 650

Lokasjon

  • Hønefoss

Søknadsfrist

August 1, 2022

Areal- og samfunnsplanleggjar (Søknadsfrist 20.08.22)

 

Areal- og samfunnsplanleggjar- 2.gongs utlysing

 

Me har ledig

100 % fast stilling som areal- og samfunnsplanleggjar ved avdeling for plan og forvaltning frå snarast.

Arbeidsoppgåver

Stillinga høyrer til plan og forvaltningsavdelinga som er plassert i rådmannen sin stab.

Desse hovudoppgåvene er lagt til stillinga:

– Overordna kommuneplanarbeid
– Reguleringsplanar og områdeplanar
– Koordinering av arbeid med kommunedelplanar og temaplanar
– Koordinering av kontakt med eksterne rådgjevarar
– Anna arbeid ved avdelinga

Kvalifikasjonskrav

Me søker ein person med relevant utdanning frå universitet / høgskulenivå.
Praksis og erfaring frå arbeid med kommunal planlegging vil verta vektlagt.
GIS kompetanse er ynskjeleg, men ikkje eit krav.

Personleg eigenskapar

– Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
– Evne til å arbeida sjølvstendig og systematisk
– Gode datakunnskapar og systemforståing
– Positiv, handlekraftig og engasjert
– Ynskje om å bidra til eit godt arbeidsmiljø

Me tilbyr:

– Opplæring og god oppfylgjing
– Eit trivleg arbeidsmiljø
– Flexitid

Løns- og tilsetjingsvilkår

Løn og andre vilkår i samsvar med kommunal tariffavtale.
Kommunen har gode forsikrings- og pensjonsordningar.

Andre opplysningar

Vik kommune praktiserer meiroffentlegheit. Dersom du ikkje ynskjer at namnet ditt skal offentleggjerast, må du grunngje dette i søknaden.

Søknadsprosedyre

Alle søknader på ledige stillingar i Vik kommune skal registrerast elektronisk. Dersom du treng hjelp med søknaden, kan du ta kontakt med Tenestetorget på tlf. 57 69 82 00.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 20.08.2022

 

Vår ref619 Merk søknad

Fakta

Selskap Vik kommune

Stilling Rådgiver

Stillingstype Fast

Lokasjon Kommunehuset

 

Kontakter

Mats Sæterlid, Avd.leiar Plan of forvaltning
[email protected]
Mobil  976 05 006

 

Vik kommune haromlag 2600 innbyggjarar. Hovudnæringane er landbruk og industri, i tillegg til reiseliv og andre tenesteytande næringar. Vik ligg ved innfallsporten til Stølsheimen landskapsvernområde og er ein av fire vertskommunar for Nærøyfjorden verdsarvområde. Kommunen er elles kjend for eit rikt organisasjonsliv med gode og varierte tenestetilbod. Tenestemålet er nynorsk.
Vik kommune er ein stor arbeidsplass med om lag 320 tilsette fordelt på ca 260 årsverk og eit brutto driftsbudsjett på220 mill.kr.

 

Del stillingen

Selskap

Vik kommune i Sogn

Kontaktinfo

  • Mats Sæterlid
  • Tittel: Avd.leiar Plan of forvaltning
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 976 05 006

Lokasjon

  • Vik I Sogn

Søknadsfrist

August 20, 2022

Avdelingsingeniør VAR (søknadsfrist 28.08.2022)

Kragerø kommune Vann, avløp og renovasjon

Avdelingsingeniør VAR

 

Virksomhet for vann, avløp og renovasjon har ledig 100 % fast stilling som Avdelingsingeniør.

Stillingen innebærer ansvar for:

– Oppdatering av Internkontrollsystemer og rutiner

– Bidra faglig innen virksomheten, også når det gjelder drift, vedlikehold og forvaltning

– Gjennomføre offentlige anskaffelser iht. prosjektplaner

– Bidra til økt fokus på HMS og internkontroll

– Prosjektledelse og deltakelse

Stillingen kan også inneholde kommunal saksbehandling, forberedelse av saker til politisk behandling og andre oppgaver som kan være aktuelle for denne stillingen.

Krav til kompetanse:

– Høyskoleingeniør innen bygg og anlegg, helst innenfor VA/kommunalteknikk. Annen relevant ingeniørutdanning, eller fagskoleutdanning kan bli vurdert.

– God kunnskap om HMS-/IKT-systemer

– Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk

– Gode samarbeidsevner, og evne til å kunne jobbe selvstendig

Det er ønskelig at søkere har følgende kvalifikasjoner:

– Relevant erfaring

– Erfaring fra prosjekt- og byggeledelse

– Kunnskap til lov om offentlige anskaffelser og forsyningsforskriften

– Kunnskap om budsjett- og økonomistyringsarbeid

– God praktisk forståelse, samt løsningsorientert.

– Evne til å kunne stå på i perioder med større arbeidspress

– Personlig egnethet vil bli vektlagt

– Førerkort klasse B

Vi tilbyr

– Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag

– God pensjonsordning i KLP (Kommunal Landspensjonskasse)

– Fleksibel arbeidstid i en spennende og utfordrende organisasjon

– Livsfaseorientert personalpolitikk

– Lønn etter avtale

– Tilsetting finner for øvrig sted på de betingelser som gjelder i Kragerø kommune.

Det er ønskelig med snarlig tiltredelse.

Det er 6 mnd. prøvetid i Kragerø Kommune.

Pliktig medlemskap i KLP med 2 % av brutto lønn

 

Send søknad på stillingen her.

 

Fylke: Vestfold og Telemark

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 28.08.2022

 

Kontaktpersoner:

Ernst Kalseth

mob: +47 91182609

 

Hjemmeside:
https://www.kragero.kommune.no/
Adresse: Ytre strandvei 15 3770 Kragerø

Kragerø kommune Vann, avløp og renovasjon

Kragerø er en kjent sommerby som ligger vakkert til ved kysten med et mylder av øyer og skjær – Perlen blant kystbyene. Naturen, skjærgården, kunst og kultur sammen med fargerik småbyidyll legger til rette for gode opplevelser og et berikende friluftsliv til alle årstider. Kragerø kommune har ca. 10500 innbyggere og et variert nærings- og kulturliv. Kommunen har full barnehagedekning, et desentralisert grunnskoletilbud og videregående skole med et variert tilbud. Innenfor en reisetid på en time når du en rekke større byer i regionen og sentrale kommunikasjonsknutepunkter. Aktive innbyggere, lag og foreninger, næringslivet og kommunen arbeider sammen til felles innsats og bidrar til at Kragerø er et godt sted å bo, besøke og drive næring i.

 

Del stillingen

Selskap

Kragerø kommune

Kontaktinfo

  • Ernst Kalseth
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 91182609

Lokasjon

  • Kragerø

Søknadsfrist

August 28, 2022

Sokneprester og kapellan (søknadsfrist 07.08.2022)

Dagleg leiar SySIKT (søknadsfrist 15.08.2022)

Sunnfjord kommune SySIKT

SySIKT har ledig viktig og spennande stilling

Dagleg leiar SySIKT

 

IKT- samarbeidet for 8 kommunar i Sunnfjord og Sogn – SySIKT, er med sine 20 tilsette blant dei største og leiande IKT- miljøa i regionen vår. Kommunane i samarbeidet består av Sunnfjord, Hyllestad, Askvoll, Fjaler, Solund, Høyanger, Vik og Luster. Samarbeidet har som overordna visjon å utnytte moderne informasjons- og kommunikasjonsteknologi til å skape kvalitativt gode tenester til innbyggarar og næringsliv, samt ei tilgjengeleg og effektiv forvaltning.

SYSIKT har ansvar for felles datasenter, nettverks- infrastruktur og leverer teknisk driftsstøtte. I tillegg har SySIKT fagstillingar for helse, oppvekst, økonomi og GIS som jobbar for felles systemutvikling og digitalisering i samarbeidet. Kommunane i samarbeidet har felles personvernombod i SySIKT.

IKT-samarbeidet er i dag organisert som interkommunalt samarbeid og skal innan hausten 2023 omdanne seg til eigna organisasjonsform etter ny kommunelov.

Sunnfjord kommune har arbeidsgjevaransvaret for alle arbeidstakarane i SySIKT.

SySIKT samarbeider med i dag med mellom anna IKT Nordfjord og DigiVestland.

Stillinga som dagleg leiar i SySIKT omfattar både administrasjon og rådgjeving.

Vi søker etter:

Dagleg leiar/ einingsleiar i 100 % fast stilling

Krav til stillinga:

relevant høgare utdanning fortrinnsvis master innan fagfeltet. Manglande formell kompetanse kan erstattast av lang og relevant erfaring
leiarerfaring
god skriftleg og munnleg framstillingsevne
god kunnskap om IKT-drift og digitalisering
gode samarbeids- og kommunikasjonsevner

Ønskeleg med:

stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
evne til omstilling og utvikling
forståing av kommunal forvaltning

Vi tilbyr:

godt arbeidsmiljø
gode løns-, pensjons- og forsikringsordningar
gode vilkår for utvikling og kompetanseheving
for tida kontorstad Førde

Verkar dette interessant? Ta kontakt for ein uforpliktande samtale med styreleiar Bente Nesse tlf. 90064592 eller assisterande kommunedirektør i Sunnfjord kommune Lise Mari Haugen tlf. 93422461

Velkomen som søkar. Vi gledar oss til å høyre frå deg!

 

Send søknad på stillingen her.

 

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 15.08.2022

 

Tiltreding: 01.10.2022

Arbeidsstad: Førde

 

Kontaktpersonar:

Dagleg leiar Åge Klausen

mob: +47 992 38 238

Lise Mari Haugen

mob: +47 93422461

 

Heimeside:
http://www.sunnfjord.kommune.no

 

Sunnfjord kommune SySIKT

Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.

 

Del stillingen

Selskap

SYS IKT

Kontaktinfo

  • Åge Klausen
  • Tittel: Dagleg leiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 992 38 238
  • Lise Mari Haugen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 934 22 461

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

August 15, 2022

Musikalsk leiar Nærbø sokn (søknadsfrist 21.08.2022)

 

Musikalsk leiar

 

Hå kyrkjelege fellesråd

Vår musikalske leiar i Nærbø kyrkjelyd har fått ny stilling og vi har difor ledig stilling som Musikalsk leiar. Nærbø kyrkjelyd har som visjon: Levande tru.
Nærbø er ei levande bygd med eit allsidig kultur og kristenliv. I Nærbø sokn er der rundt 9000 innbyggjarar. Kyrkjelyden har eit allsidig arbeid for alle aldersgrupper, eit stort frivillig engasjement som viser seg i planleggjing og gjennomføring av ulike arrangement. Kyrkjelyden har fleire ulike gudstenesteformer med eit variert musikalsk uttrykk der ein nyttar alt frå orgel og piano til band.

Hå kulturkule har eit stort og breitt tilbod innan song og musikk. Det kan vera høve for å «fylle på stillinga» med arbeid innan kulturskulen i Hå.

Nærbø har ei ny og moderne kyrkje frå 2005 med nytt orgel frå 2012. Kyrkja har eit godt Schimmel piano som er mykje i bruk i gudstenestene.

Orgelet er levert frå Brødrene Torkildsen Orgelbyggeri a/s bygget i 2012.
Orgelet har 23 stemmer, 2 manual og pedal.
MIDI-utgang
Nærbø kyrkjelyd har eige studio og strøymer aktivt gudstenester over nett. Dette er ein del av soknet sin strategi.
Den som vert tilsett må rekna med å delta i slike strøymingar.

Nærbø gamle kyrkje blir brukt til gravferder og bryllaup. Også her er det både orgel og piano.

Soknet har eigne kontor i underetasjen i kyrkja.
Der har ein og Noas Ark Open barnehage, denne er open tre dagar i veka. Desse lokala vert og nytta til ulike aktivitetar i kyrkjelyden si verksemd.

Vi søkjer ein kyrkjemusikar som har lyst til å vera med å videreutvikla det musikalske arbeidet i ein aktiv kyrkjelyd. Kyrkjelyden har eit hovudfokus på unge voksne, smågrupper og frivillig arbeid. Du er engasjert og inspirerande for store og små og van med å håndtera ‘mange baller i lufta’ samtidig. Du har også gode evner på det praktiske og administrative området.

Deler av stillinga er knytta til kyrkjelyden sitt trusopplæringsarbeid med hovudvekt på det musikalske.

Utanom Musikals leiar har kyrkjelyden har desse tilsette: Sokneprest, diakonimedarbeidar, kateket, prostiprest, ungdomsveiledar, trusopplærar/ kyrkjelydspedagog, dagleg leiar, vaktmeister, pedagogisk leiar og assistent i barnehage.

Søknadsfrist: 21.08.2022
Arbeidsgivar: Hå kyrkjelege fellesråd
Stad: VARHAUG
Stillingstittel: Musikalsk leiar
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4542737598

Arbeidsoppgaver

Gjera teneste ved gudstenester, vigslar, gravferder og ved institusjonsandaktar
Koordinere kyrkjelyden si musikalske verksemd som kor, forsongarar og frivillige musikarar
Ta del i samarbeid med skular og barnehagar
Ta del i gudstenesteutvikling i samarbeid med stab, gudstenesteutval
Engasjera frivillige i gudstenestearbeidet
Leggje til rette for til eit variert og heilskapleg song- og musikkliv i eit kyrkjelydsbyggjande perspektiv i tråd med kyrkjelyden sin visjon
Vera ein aktiv og positiv del av staben, delta på stabsmøter og i aktuelle utval.
Vera med og støtta opp om integrering av born og unge i kyrkjelyd/gudsteneste

Kvalifikasjoner

Utdanning innan kyrkjemusikk eller annan relevant erfaring
Gode samarbeidsevner
Kunne bruka ulike musikalske uttrykksformer.
Søkjar må vera medlem i Den norske kyrkja
Søkjar må disponera eigen bil.

Personlige egenskaper

Kunne arbeida sjølvstendig og samtidig inspirera, kommunisera og samarbeida godt med frivillige og stab
Utadvendt og ansvarsbevisst og kommunisere godt med born og vaksne
Opplysingar om samlivsform kan bli innhenta og vektlagt jfr AML § 13-4, og diskrimineringslovens §16.
Tilfredsstillande barneomsorgsattest må framleggjast før ein tek til i stillinga. Jfr.
Trossamfunnsloven § 20.
Det vil bli lagt stor vekt på at søkjar er personleg egna til stilling.

Vi tilbyr

Allsidig gudsteneste- og kyrkjelydsliv
Gode arbeidstilhøve i eit godt miljø
Gode instrument
Løn etter tariff
Telefongodtgjersle.
God forsikrings- og pensjonsordning i KLP

 

Søk på stillingen her.

 

Ånestadvegen 12, 4360 VARHAUG, Norge

Kontaktinformasjon

Svein Olav Nesse
920 22 874

Gunnar Åreskjold
907 63 905

 

Del stillingen

Selskap

Hå kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Svein Olav Nesse
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 920 22 874
  • Gunnar Åreskjold
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 907 63 905

Lokasjon

  • Nærbø

Søknadsfrist

August 21, 2022

Jurist / rådgiver Hemsedal kommune (søknadsfrist 15.08.2022)

Hemsedal kommune Hemsedal kommune

Jurist/rådgiver – kommunedirektørens stab

 

Hemsedal kommune har ledig en 100% fast stilling i kommunedirektørens stab. Arbeidsoppgavene spenner over et bredt felt innenfor offentlig forvaltning. Stillingen gir mulighet til å jobbe med et mangfold av juridiske problemstillinger, samt utvikle internkontroll og beredskaps- og informasjonssikkerhetsområdet til kommunen.

Som ansatt i Hemsedal Kommune er du med på å løse et viktig samfunnsoppdrag sammen med dyktige og dedikerte kollegaer. Du vil jobbe tett med ledelsen i etatene, avdelingene og politisk ledelse.

Arbeidsoppgaver og ansvar

Juridisk rådgivning
Beredskapskoordinator
Personvernombud
Internkontroll
Prosjektarbeid
Intern opplæring og undervisning innen de ulike ansvarsområdene
Andre oppgaver kan bli lagt til stillingen
Hemsedal kommune har fokus på innovasjon og utvikling, og vi søker deg som har et brennende engasjement for dette.

Ønsket utdanning og erfaring

Jurist eller annen relevant utdanning på masternivå. Erfaring og annen utdanning fra relevant fagkrets kan erstatte kravet om mastergrad.
Erfaring og kjennskap til offentlig/kommunal sektor
Det kan bli krav om sikkerhetsklarering

Personlige egenskaper

Den rette kandidaten for oss vil være en kollega som er tillitsskapende, kompetent og en god lagspiller.

En som aktivt bidrar til fornyelse og forbedring, og har følgende egenskaper:

God evne til å kommunisere
Gode samarbeidsevner, samtidig som du må kunne arbeide strukturert og faglig selvstendig
Analytisk, systematisk, og resultatorientert
Fleksibel og endringsvillig
Åpen, ærlig og omgjengelig
Har gjennomføringsevne og tar i et tak når det trengs
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
Vi legger stor vekt på personlige egenskaper.

Vi tilbyr:

En spennende, variert og fleksibel arbeidsdag
Samarbeid med de mange ulike fagmiljøene en kommune består av
Et sosialt og kreativt arbeidsmiljø med stor grad av påvirkning på egen arbeidshverdag

Elektronisk søknadsprosess:

Søknad skal sendes elektronisk, og vitnemål og attester skal lastes opp som en del av den elektroniske søknaden. Referanser vil bli innhentet.

 

Kontaktperson

Stephan Gundersen, Kommunedirektør, mobil 912 39 900, e-post: [email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Viken

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

 

Søknadsfrist: 15.08.2022

 

Tiltredelse: Snarest etter avtale

Arbeidssted: Hemsedal kommune

 

Kontaktpersoner:

Stephan Gundersen

mob: +47 912 39 900

 

Hjemmeside:
www.hemsedal.kommune.no
Adresse: Hemsedalsvegen 2889 3560 Hemsedal

Hemsedal kommune Hemsedal kommune

Hemsedal kommune er en fjellbygd i Hallingdalsregionen, med ca 2600 innbyggere. Kommunen er i stadig vekst og har en spennende reiselivsnæring, et livskraftig landbruk og et rikt og mangfoldig kulturliv. Hemsedal er et møte mellom øst og vest, og er omringet av vakker natur. Det er i overkant av 200 årsverk i kommunen og du vil finne et bredt spekter av stillinger i de ulike sektorene.

 

Del stillingen

Selskap

Hemsedal kommune

Kategorier

juristRådgiver

Kontaktinfo

  • Stephan Gundersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 912 39 900

Lokasjon

  • Hemsedal

Søknadsfrist

August 15, 2022

Arbeider / Fagarbeider Vei og park drift (søknadsfrist 14.08.2022)

Kragerø kommune Vei og park drift

Arbeider / Fagarbeider

 

Søker en til to arbeidere til virksomheten Veg og park drift.

100% stillinger.

Hovedoppgaver

– Håndheving av parkering.

– Helårsdrift av kommunale veier

– Gaterenhold sentrumsgater

– Renovasjon

– Parkarbeid

– Inngå i brøytevakt ordningen

Krav til kvalifikasjoner:

– Førerkort kl B og kl C

– Ysk

– Kompetansebevis for anleggsmaskiner

Det er ønskelig at søkere har følgende kvalifikasjoner

– Fagbrev, fortrinnsvis innenfor bygg og anlegg. Annen relevant erfaring kan vurderes

– Kurs, Grunnopplæring i håndheving av vilkårsparkering

– Førerkort kl BE og CE

– Generelle datakunnskaper

Personlige egenskaper

– Løsningsorientert og praktisk anlagt

– Gode samarbeidsevne, men også evne til å jobbe selvstendig

– Kjennskap til vegoppbygging og vegvedlikehold

– Erfaring med anleggsmaskiner

 

Send søknad på stillingen her.

 

Fylke: Vestfold og Telemark

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 14.08.2022

 

Kontaktpersoner:

Geir Haugeto

mob: +47 934 39 499

 

Hjemmeside:
https://www.kragero.kommune.no/
Adresse: Ytre strandvei 15 3770 Kragerø

 

Kragerø kommune Vei og park drift

Kragerø er en kjent sommerby som ligger vakkert til ved kysten med et mylder av øyer og skjær – Perlen blant kystbyene. Naturen, skjærgården, kunst og kultur sammen med fargerik småbyidyll legger til rette for gode opplevelser og et berikende friluftsliv til alle årstider. Kragerø kommune har ca. 10500 innbyggere og et variert nærings- og kulturliv. Kommunen har full barnehagedekning, et desentralisert grunnskoletilbud og videregående skole med et variert tilbud. Innenfor en reisetid på en time når du en rekke større byer i regionen og sentrale kommunikasjonsknutepunkter. Aktive innbyggere, lag og foreninger, næringslivet og kommunen arbeider sammen til felles innsats og bidrar til at Kragerø er et godt sted å bo, besøke og drive næring i.

 

Del stillingen

Selskap

Kragerø kommune

Kontaktinfo

  • Geir Haugeto
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 934 39 499

Lokasjon

  • Kragerø

Søknadsfrist

August 14, 2022

Driftsoperatør Teknisk drift (søknadsfrist 07.08.2022)

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Magne Reidar Førde
  • Tittel: Assisterande einingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 959 89 605
  • Leif Halvor Kårstad
  • Tittel: Einingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 959 80 989

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

August 7, 2022