Organist/Menighetsmusiker 60%
Arbeidsgiver Birkenes kirkelige fellesråd
Stillingstittel Organist/Menighetsmusiker
Frist 29.08.2022
Ansettelsesform Fast
Menighetene i Birkenes ønsker seg en ny, allsidig medarbeider, dette er kanskje noe for deg?
Vi søker etter noen med bred musikalsk interesse til å spille piano/orgel på gudstjenester og vielser, i tillegg til arbeid med kor, konserter, forsangere, band m.m.
Kommunesenteret Birkeland ligger ca. 3 mil nordøst for Kristiansand. Birkenes er en kommune med ca. 5300 innbyggere. Det er stor frivillig innsats både i menighetsarbeid og annet organisasjonsliv i bygdene.
Ca. 3/4 av jobben vil foregå i Birkenes menighet, med kontorplass på kirkekontoret på Birkeland. Resten av tida vil menighetene på Herefoss og i Vegusdal nyte godt av ditt spill og din kompetanse. Fellesrådet har allerede en organist som har ca. 3/4 av jobben sin i Herefoss og Vegusdal, med resterende tjenester i Birkenes.
Hovedoppgaver:
Planlegging og gjennomføring av gudstjenester og kirkelige handlinger (spille selv, men også engasjere lokale krefter på instrumenter, band, og som forsangere).
Ansvar for lyd-, lys- og bildeutstyr i fellesrådets/menighetenes eie.
Korarbeid for barn/unge (hovedansvar for Birkeland Soul Teens).
Arrangere og medvirke på konserter og samlinger.
Vi ønsker en person som:
Er musikalsk faglig dyktig og har relevant utdannelse.
Er motivert for å være med å bygge og videreutvikle menighetene i Birkenes.
Stimulerer andre til deltakelse og har gode samarbeidsevner, både i forhold til ansatte og frivillige.
Rekrutterer, involverer, leder og inspirerer frivillige medarbeidere.
Har god evne til å kommunisere med barn, ungdom og voksne.
Har gode lederferdigheter.
Kan jobbe selvstendig, ryddig og strukturert.
Er en allsidig og trygg musiker som behersker ulike musikalske uttrykk og instrumenter.
Behersker norsk muntlig og skriftlig godt.
Personlig egnethet vil bli vektlagt. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse.
Vi tilbyr:
En variert og spennende jobb med utviklingsmuligheter.
Et fellesskap med engasjerte ansatte og frivillige.
Fleksibel arbeidstid.
Lønn og arbeidstid i henhold til avtaleverket for kirkelig sektor.
Kollektiv pensjonsordning (KLP).
Den som tilsettes må:
Være medlem i Den norske kirke. Jobbe etter de vedtak og regler som gjelder.
Levere tilfredsstillende politiattest.
Jobbe i helger og på kveldstid.
Disponere bil og ha førerkort kl. B.
Prøvespilling vil være en del av ansettelsesprosessen.
Stillingen er ledig fra 1.september.
Henvendelse til kirkekontoret tlf.37 28 15 50, kirkeverge Helene Horverak eller daglig leder for menighetene Janne Heia.
Leder beredskap Sel brann- og redningsvesen (Søknadsfrist: 25.08.2022)
Leder beredskap Sel brann- og redningsvesen
Søknadsfrist: 25.08.2022
Vil du bidra til et godt arbeidsmiljø og opprettholde en god beredskap i Sel kommune?
Sel brann- og redningsvesen er et deltidsbrannvesen bestående av to brannstasjoner, og er organisert med to avdelinger, forebyggende avdeling og beredskapsavdeling.
Ved beredskapsavdelingen er det ledig en 100 % stilling som avdelingsleder i kombinasjon med andre arbeidsoppgaver innenfor brannforebygging og administrasjon. Stillingen er spennende, omfattende og gir store muligheter for faglig og personlig utvikling. Leder beredskap inngår i brann- og redningsvesenets ledergruppe.
St.id. 261
Arbeidsoppgaver:
- Administrativ, faglig og driftsmessig leder av beredskapsavdelingen
- Ansvar for materiellanskaffelser, vedlikehold, operativt planverk og rutiner
- Implementere og kvalitetssikre HMS-rutiner i den daglige driften
- Være en del av ledergruppen i organisasjonen
- Delta i felles overordnet vaktordning for Ottadalen
- Være brannsjefens stedfortreder ved brannsjefens fravær
Stillingens ansvarsområde:
- Ansvar for å lede beredskapsavdelingen
- Sikre at avdelingen holder et faglig høyt nivå gjennom trening, øvelser og evalueringer.
- Delegert personaloppgaver for egen avdeling, herunder oppfølging og veiledning av personalet
- Budsjettansvar for egen avdeling
- Budsjett og økonomirapportering
- Oppfølging av beredskapslønn/timelister
- Planlegge og utarbeide vaktlister
- Ansvar for beredskapsmateriell
Kvalifikasjonskrav:
Kvalifikasjoner iht. brann- og redningsvesenforskriften § 42. Leder av beredskapsarbeidet:
Leder av beredskapsarbeidet skal ha gjennomført kurs i overordnet vaktberedskap og innsatsledelse, jf. forskriften § 44, innen to år fra ansettelse, og ha enten
a. universitets- eller høgskoleutdanning på bachelornivå, eller
b. være kvalifisert som utrykningsleder heltid, jf forskriften § 41.
- Førerkort min. kl. B og utrykningskjøring kode 160
- Relevant erfaring fra nødetater som politi, helse, brann, forsvaret og andre operative yrker
- Bosted i brannregionen ved vaktuker – hver 5. uke
- Fysisk og psykisk skikket
Ønskede kvalifikasjoner:
- Bosted i nærheten av Otta Beredskapssenter eller Heidal brannstasjon. (5 min)
- Kompetanse og erfaring innen brannforebygging
- Kunnskap om og erfaring i kompetanseutvikling
- Erfaring fra HMS-arbeid
- Ledererfaring
- Erfaring fra budsjettarbeid og økonomirapportering
- Førerkort kl. C
Søkere som ikke oppfyller kvalifikasjonskravene, må forplikte seg til å ta manglende tilleggsutdannelse etter tilsetting.
Personlige egenskaper:
- Evne til å lede, motivere og ansvarlig gjøre ansatte og medarbeidere
- Gode administrative egenskaper, systematisk, ryddig og samlende
- Tenker langsiktig og gjør strategisk gode vurderinger og prioriteringer
- Tydelig, motiverende og handlekraftig, med god operativ forståelse
- Lærevillig og prosessorientert
- Kommunisere tydelig, enkelt og effektivt, både skriftlig og muntlig
Vi tilbyr:
- Ansvarsfulle og utviklende oppgaver i spennende prosjekter
- Et godt tverrfaglig arbeidsmiljø med dyktige kolleger og ledere som gir deg muligheter
- Et fleksibelt og sosialt arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale
- Gode arbeidstids- og fleksitidsordning
- God pensjons- og forsikringsordning
- IA-bedrift
Kontaktinformasjon:
Arne Reitan Sæther, brannsjef tlf. 91 51 01 01
Søknadsskjema:
Søkere må benytte elektronisk søknadsskjema for ledige stillinger.
Sel kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, etnisitet eller nasjonal bakgrunn. Vi er IA-bedrift og vil legge forholdene til rette for søkere med redusert funksjonsevne.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på søkerlista, jfr. offentlighetslovens § 25. Eventuell søknad om konfidensiell behandling må begrunnes.
Vi gjør oppmerksom på at mottatt kopi av attester og vitnemål vil ikke bli returnert.
Kontaktperson i Undersøkelses- og tiltaksavdelingen – Solør Barneverntjeneste Fast (Søknadsfrist: 28.08.2022)
Kontaktperson i Undersøkelses- og tiltaksavdelingen
Solør Barneverntjeneste, Åsnes kommune, Helse, omsorg og velferd
Solør barneverntjeneste er en interkommunal tjeneste forkommunene Våler, Åsnes og Grue. Åsnes kommune er vertskommune, og Flisa ertjenestested. Vi er organisert under Familiens Hus, sammen med helsestasjonenfor Åsnes og PPT for Våler, Åsnes og Grue kommuner. Barneverntjenesten erorganisert med tre avdelinger; Undersøkelses- og tiltaksavdeling, Familie- ognettverksavdeling og Omsorg- og ettervernsavdeling. Tjenesten har 23 årsverk.
Vi søker etter en kontaktperson i 100% fast stilling iundersøkelses- og tiltaksavdelingen.
Søknadsfrist: 28.08.2022
Arbeidsgiver: Åsnes kommune
Sted: FLISA
Stillingstittel: Kontaktperson i Undersøkelses- og tiltaksavdelingen
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4548848719
- Stillingen som kontaktperson er knyttet til saksbehandling etter Lov om barneverntjenester.
- Hovedoppgavene dreier seg om undersøkelser og oppfølging av hjelpetiltak i hjemmet. Her vil arbeidet i hovedsak bestå i å undersøke omsorgsforhold til barn og unge, og å bistå og følge opp barn, unge og familier med hjelpetiltak for å kunne bidra til positive endringer i familien, i et samarbeid med andre tjenester.
- I arbeidet som kontaktperson vil man ha mye kontakt med barn, unge, foreldre, nettverk og andre samarbeidspartnere, i tillegg vil det også være saksbehandlingsoppgaver.
- Vi kan tilby en spennende jobb i en tjeneste i utvikling, hvor tverrfaglig samarbeid i oppfølgingen av saker tillegges stor vekt.
- 3-årig høgskoleutdanning som barnevernspedagog, sosionom, eller annen relevant høgskoleutdanning.
- Barnevernfaglig erfaring, gjerne fra 1. linje
- Relevant videreutdanning, gjerne master
- Saksbehandlingserfaring og kjennskap til fagprogrammet Familia.
- Førerkort klasse B
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
- Vi ønsker oss en ansatt med evne til å se muligheter, ta beslutninger og som er ansvarsbevisst.
- Du må beherske elektronisk verktøy og arbeide målrettet med de oppgavene du blir tildelt.
- Høy faglig integritet og gode relasjons- og samarbeidsevner er viktig for stillingen.
Personlig egnethet, engasjement, fleksibilitet og godt humør vil bli vektlagt.
Gyldig politiattest må fremvises før tiltredelse.
Vi benytter leasingbiler i vår tjeneste.
Negardsvegen 1, 2270 FLISA, Norge
Kontaktinformasjon
Merete Jule, Tjenesteleder
Åsnes og Solør er Innlandets grønne lunge. Vakre kulturlandskap og mektige skogsområder preger landskapet. Finnskogen er en perle med unike muligheter både for ulike friluftsopplevelser, samt å kunne oppleve stillhet og ro. Glomma er også et viktig og mektig element i landskapet. Åsnes kommune har ca. 7200 innbyggere og med Flisa som et moderne og trivelig administrasjons- og handelssentrum. Kaffegata er både trivelig og urban. I sentrum ligger også barnehager, grunnskole, videregående skole, idretts- og svømmehall og moderne leiligheter. Kommunen har full barnehagedekning, og byr på et allsidige aktivitets- og kulturtilbud. Kommunen har varierte bomuligheter, alt fra regulerte boligområder til spredt bebyggelse. Kommunen er en trygg og god plass å bo og leve i.
Åsnes kommune er IA-bedrift.
Sykepleiere og vernepleiere (søknadsfrist 28.08.2022)
Sykepleier / Vernepleier
Demensavdeling – Skyrud Demenssenter
Fast
Webcruiter-ID: 4539359479
Kongsvinger
Søknadsfrist: 28.08.2022
Vernepleier/sykepleier – Psykiatrisk avdeling Langelandhjemmet
Fast
Webcruiter-ID: 4539369674
Kongsvinger
Søknadsfrist: 28.08.2022
Sykepleier – Somatisk team – Langelandhjemmet
Fast
Webcruiter-ID: 4539737225
Kongsvinger
Søknadsfrist: 31.08.2022
Logopedar Pedagogisk-psykologisk teneste (PPT) (søknadsfrist 27.08.2022)
Sunnfjord kommune Pedagogisk-psykologisk teneste (PPT)
PPT i Sunnfjord har ledige stillingar
Logopedar
Vil du vere med i logopedteamet til Sunnfjord kommune?
PPT i Sunnfjord kommune er ein spennande arbeidsplass som vil vere i utvikling og vekst framover. Kommunen satsar på tenesta, og bygger no opp eit utøvande logopedteam for aldersgruppa 0-16 år. Gjennom kompetanseløftet kartlegg kommunen no behovet for spesialpedagogisk kompetanse. PPT vil utvikle seg i tråd med dette.
PPT består i dag av to tett samarbeidande tenester, PPT og kompetanseteamet. PP-tenesta yter tenester for barn og unge i alderen 0-16 år. PPT er heimla i barnehagelova § 33, og i opplæringslova § 5-6. Kompetanseteamet er ei støtte- og rettleiingsteneste for barn med særlege behov.
PPT er lokalisert i rådhuset i Førde. Vi har eit positivt, støttande og kollegialt arbeidsmiljø. Eininga har ei god blanding av eldre og yngre tilsette med spesialiserte utdanningar.
Vi har ledig 200 % fast stilling som Logoped
Arbeidsoppgåver:
- gi logopedtenester til barn og elevar frå 0-16 år
- rettleiing til føresette og tilsette i barnehage og skule
Kvalifikasjonar:
- utdanning som logoped
- kjennskap til kartleggingsverktøy og tiltak
- rettleiingskompetanse
Ved tilsetting vert det lagt vekt på:
- at ein kan skape gode relasjonar til barn, føresette og fagpersonar
- gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og evne til fleksibilitet
- evne til å motivere og arbeide målretta, strukturert og effektivt
- at ein må kunne arbeide i team, og samtidig vere sjølvstendig og målretta
- at ein har god norsk språkføring, både munnleg og skriftleg
I PPT har vi:
- eit godt, trygt og sosialt arbeidsmiljø
- engasjerte kollegaer
- opplæringsplan for nytilsette
- samarbeid i team
- deltaking på relevant kompetanseheving og personalsamlingar
- lønn etter gjeldande tariffavtale, kompetansetillegg og ekstra tillegg for eininga
- gode pensjons- og forsikringsordningar
- Søkar må ha førarkort klasse B då arbeidsområdet er heile Sunnfjord kommune.
Det må leggast fram politiattest før oppstart i stilling.
Velkomen som søkar!
Send søknad på stillingene her.
Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 27.08.2022
Tiltreding: Snarast
Kontaktpersonar:
Rebekka Wilhelmsen Solheim
tlf: +47 57 82 93 00 mob: +47 996 10 589
Heimeside:
www.sunnfjord.kommune.no
Sunnfjord kommune Pedagogisk-psykologisk teneste (PPT)
Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.
Avdelingsleiar i Heimetenesta (søknadsfrist 01.09.2022)
Avdelingsleiar i Heimetenesta
HEIMETENESTA HAR LEDIG FAST 100% STILLING SOM AVDELINGSLEIAR.
Som avdelingsleiar er du ein av tre i leiarteamet i Heimetenesta. Stillinga har dagarbeidstid med 37,5 timars veke og fleksitidsordning.
Arbeidsoppgåver:
- Ansvarsområde vil i hovedsak vere fag- og personalansvar og koordinering av tenestene innan feltet Heimetenesta yter tenester.
- Til dagleg fordeler dei to mellomleiarane arbeidet mellom seg og har faste ansvarsområde.
- Einingsleiar er næraste overordna. Du vil arbeide tett med dei andre i leiarteamet om utvikling og utforming av tenestetilbodet.
Krav til kompetanse og kvalifikasjonar:
– du har autorisasjon/offentleg godkjenning som sjukepleiar
– relevant leiarerfaring og/eller leiarutdanning
– du kan og har lyst til å vere leiar og du har dei faglege og administrative leiareigenskapane som trengst
Personlege eigenskapar:
Du er fagleg trygg og kan bidra til utviklinga av eit godt arbeidsmiljø. Du må ha gode samarbeidsevner og kunne motivere andre i arbeid og endring. Å initiere og drive utviklingsarbeid er noko du likar, samtidig som du er trygg på deg sjølv når det gjeld evne og vilje til sjølvstendig arbeid. Du har god muntleg og skriftleg framstillingsevne.
Tilsettingsvilkår:
Du må ha førarkort kl B. Tilfredsstillande politiattest, ikkje eldre enn tre månader, skal leggast fram før oppstart i stilling.
Vi kan tilby:
- godt arbeidsmiljø med vekt på fagutvikling og tverrfagleg samarbeid
- lønn med utgangspunkt i gjeldande avtaleverk
- gode pensjons- og forsikringsordningar
- flyttegodtgjersle i tråd med reglane i personalplanen
Send søknad på stillingen her.
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 01.09.2022
Kontaktpersonar:
Annett Ranes
mob: +47 923 38 986
Heimeside:
/www.surnadal.kommune.no/tenester/helse-og-omsorg/heimetenester/
Adresse: Bårdshaugvegen 35 6650 Surnadal
Surnadal kommune Heimetenesta
Heimetenesta organiserer heimesjukepleie, heimehjelp, rehabililtering og dagsenter for eldre. I tillegg samarbeider vi med Inn på Tunet-tilbydarar og saksbehandlar søknader om omsorgsstønad og brukarstyrt personleg assistent.
Vi er til saman 60 tilsette og held til i sentrum av Surnadal.
I Surnadal har Heimetenesta aukande oppdragsmengd med auka krav til kompetanse i åra framover. Målet er at alle innbyggjarane får bu heime så lengje dei ønskjer det. Vi gir tilbod om rehabilitering i heimen der vi har sjukepleiar med rehabiliteringskompetanse, fysioterapeut og ergoterapeut som del av det tverrfaglege arbeidet.
I oppfølginga av pasientar med behov for sjukepleie har vi kompetanse i mellom anna geriatri, demens, psykiatri, rus, legemiddel, kreft og diabetes. Vi har og tilsett eigen fagutviklingssjukepleiar.
Aktiv bruk av velferdsteknologi er eit satsingsområde og vi ønskjer å vere pådrivar i utviklinga av gode løysingar.
Heimetenesta arbeider etter metoden «Helheltlig pasientforløp i eget hjem» -HPH, som er utvikla i samarbeid med NTNU og St.Olavs hospital.
KS og Helsedirektoratet arbeider no med å etablere HPH i alle kommunar.
Vi brukar Gerica som fagsystem.
Logoped / spesialpedagog i Andøy PPT (søknadsfrist 01.09.2022)
Logoped 100% stilling
Arbeidsgiver: Andøy kommune PP-tjenesten
Sted: Storgata 68, 8480 Andenes
Stillingstittel: Logoped
Søknadsfrist: 01.09.2022
Ønsker du å være med å bidra til et inkluderende fellesskap for alle barn i barnehager og grunnskole?
Andøy kommune har en PP-tjeneste som skal være tett på og ha et nært samarbeid med kommunes grunnskoler og barnehager. Sammen ønsker vi å videreutvikle arbeidet med å inkludere og ivareta alle barn og unge. Forbedringsarbeidet ses i sammenheng med føringer i sentrale dokumenter som St.Meld 6 – Tett på og det pågående Kompetanseløftet for Spesialpedagogikk og inkluderende praksis.
Målet er å gi et inkluderende og tilpasset pedagogisk tilbud til alle, og å sørge for spesialpedagogiske tiltak av høy kvalitet.
Det er ledig 100% fast stilling som logoped i Andøy PPT . I denne stillingen vil du jobbe direkte med barn som har behov for logopedisk oppfølging i barnehage og skole, samt veilede annet fagpersonell og gi råd til foresatte. I tillegg bidra aktivt i arbeidet for å øke kompetansen til ansatte i skoler og barnehager knyttet til språk og språkutvikling hos barn og unge. Barnehager og grunnskoler jobber aktivt med å forbedre sitt arbeid rundt barns språkutvikling og barns leseferdigheter.
Det er også forventet at du deltar i tverrfaglig samarbeid med skoler og barnehager og med kommunens øvrige hjelpetjenester.
Arbeidsoppgaver
Logopedisk veiledning og rådgiving til foresatte, skoler og barnehager
Logopedisk oppfølging av barn i barnehagealder og i grunnskolen
Kartlegging, utredning og tiltak
Bidra i kommunes arbeid for å gjøre grunnskolene dysleksivennlige
Utforme og gjennomføre et kompetanseløft innen barns språkutvikling
Veilede ansatte i skolen i bruk av aktuelle digitale verktøy
Kvalifikasjoner
Hovedfag/mastergrad innenfor logopedi og/eller spesialpedagog med kompetanse på barns språkutvikling
Test/karteleggingskompetanse er ønskelig
Det er ønskelig med erfaring fra grunnskole
Kjennskap til aktuelle digitale hjelpemidler
Ønskelig med veilederkompetanse
Personlig egnethet vektlegges
Personlige egenskaper
Gode kommunikasjonsevner i møte med barn og voksne
Kunne arbeide selvstendig, systematisk og målrettet
Gode relasjonelle ferdigheter og samarbeidsevne
Motivasjon og faglig engasjert for å bidra i utviklingsarbeid.
Annen informasjon
Søkere må disponere egen bil i tjenesten. Ansatte i PP-tjenesten har avtale om godtgjøring for bruk av egen bil.
Gyldig politiattest ikke eldre enn 3 måneder må fremlegges før tiltredelse i stillingen.
Søkere må være forberedt på å stille til intervju.
Vi tilbyr:
Varierte og spennende arbeidsoppgaver.
Samarbeid med barnehager og skoler med engasjerte og faglig dyktige ansatte.
Mulighet for faglig utvikling og videreutdanning innen fagfeltet.
Lønn etter avtaleverket. Øvrige arbeidsvilkår i tråd med gjeldende tariffavtale inkl. god pensjonsordning.
Tiltredelse snarest etter nærmere avtale
Nærmere opplysninger om stillingen kan du få ved å kontakte
Avdelingsleder for Andøy PPT: Marie Denice Jordbru, [email protected]
Se mer om kommunen her https://leviandoy.no
Se film fra Andøy kommune:
Andøy kommune er opptatt av mangfold og vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonsevne, etnisk bakgrunn eller hull i CV. Det gjøres oppmerksom på at navnet på en søker kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om at navnet blir unntatt offentlighet. Ønsker du unntatt offentlighet må det begrunnes, jf. offentleglova § 25, andre ledd.
Du som søker må oppgi minst to referanser med navn, tittel og kontaktinformasjon. For deg som skal arbeide med barn og unge og deg som skal yte tjeneste etter helse- og omsorgstjenesteloven kreves det at politiattest godkjennes av leder før du begynner i jobben. Søkere som mener de har fortrinnsrett til utvidelse/fast stilling må anmerke dette i søknaden.
Link til søknadsskjema: Send søknad
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver: Andøy kommune PP-tjenesten
Adresse: Storgata 68, 8480 Andenes
Andøy ligger ytterst i havgapet i Vesterålen, lengst nord i Nordland fylke. Det bor i overkant av 4500 innbygger i kommunen. Vi har et spennende og aktivt næringsliv innenfor flere sektorer; et internasjonalt romfartssenter, en stor fiskerinæring, et bredt landbruk og et reiseliv i vekst. Her er rike muligheter for kulturaktiviteter og et unikt friluftsliv i spektakulær natur. Kommunen har flyplass med daglige avganger og flere ukentlige direkteruter til Oslo i sommermånedene. Andøy kommune har om lag 450 ansatte og et budsjett på 450 millioner kr. Kommunen står foran en rivende utvikling, med etablering av Europas første oppskytingsfasilitet for satellitter (Andøya Space Port), et unikt opplevelsessenter for hval (The Whale), landbasert havbruk (Andfjord Salmon) og etablering av ny fiskerihavn. Andøy kommune har blitt tildelt et fond på 250 millioner kroner som skal benyttes til å utvikle kommunen videre.
Konsulent innen arkiv og dokumentasjons – forvaltning (Søknadsfrist: 14.08.2022)
Konsulent innen arkiv og dokumentasjonsforvaltning
Dokumentsenter, Nes kommune
Vi har en ledig stilling som konsulent i dokumentsenteret. Dokumentsenteret er en del av avdelingen Fellestjenester i kommunalområdet Administrasjon og styring i Nes kommune. Dokumentsenteret har ansvar for kommunens arkiv og dokumentasjonsforvaltning og er et sentralt postmottak for hele kommunen. Vi jobber også for økt digitalisering, automatisering og mer effektive løsninger for innbyggere og ansatte.
Vi søker etter deg med stor interesse for fagfeltet og som liker å jobbe systematisk.
Søknadsfrist: 14.08.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Konsulent innen arkiv og dokumentasjonsforvaltning
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4542090723
Arbeidsoppgaver
Daglige driftsoppgaver i dokumentsenteret som betjening av postmottak, journalføring, kvalitetssikring og arkivfaglig veiledning.
Delta i opprettelse og videreutvikling av arkivrutiner.
Medvirke til effektivisering av arbeidsplasser.
Andre oppgaver innenfor fagfeltet kan bli aktuelt ut i fra søkers kompetanse.
Kvalifikasjoner
Relevant høyere utdanning, gjerne innen fagområdet arkiv- og dokumentasjonsforvaltning.
Ved lang og relevant erfaring kan utdanningskravet fravikes
Bør ha god IT-kompetanse og erfaring fra NOARK-basert sak- og arkivsystem.
Bør ha kjennskap til relevant lovverk for fagfeltet.
Ønskelig med erfaring fra offentlig sektor.
God norsk skriftlig og muntlig framstillingsevne.
Personlig egnethet vektlegges.
Personlige egenskaper
God helhetsforståelse og interesse for arkivfaget.
Nøyaktig, strukturert og opptatt av kvalitet.
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
Endringsvillig.
Vi tilbyr
Trivelige kollegaer og godt arbeidsmiljø.
Krevende og attraktive arbeidsoppgaver.
Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
Lønn etter gjeldende tariff.
Annet
Minst to referanser må oppgis.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid
Kopier av attester og vitnemål tas med til intervju. Søknadspapirer vil ikke blir returnert
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å blir ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, vil søker bli varslet om dett, jfr. Offentleglova §25
Nes kommune, Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Norge
Kontaktinformasjon
Synnøve Grenaker
Fagleder dokumentsenter
47294743
Andrea Thiis Johansen
Avd. leder Fellestjenester
92666925
Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her
Skei heimeteneste: Sjukepleiar, helsefagarbeidar og heimehjelp / assistent (18.08.2022)
Vassenden heimetenest: *Sjukepleiar *Helsefagarbeidar *Heimehjelp / assistent (søknadsfrist 18.08.2022)
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS