Miljøarbeidere og Miljøterapeuter (søknadsfrist snarest)

Miljøterapeut bistandsbolig i 100% fast stilling (søknadsfrist 11.10.2023)

Utsikt annonsebilde fullbredde

 

Miljøterapeut bistandsbolig i 100% fast stilling

 

 

Om oss

Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.

Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.

Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.

 

Om stillingen

Parkveien bofellesskap gir omsorgstjenester til inntil 5 beboere over 18 år som bor i egne leiligheter. Beboerne har ulike behov og ulike fritidsinteresser, noe som gir arbeidsplassen varierte oppgaver og utfordringer.
Vi søker en faglig, målrettet og omsorgsfull vernepleier eller sykepleier som vil være med å bidra til å skape trygghet og trivsel i brukers hjem. Du må kunne jobbe med målrettet miljøarbeid med beboerne morgen og kveld, og bidra til et godt omdømme gjennom god service overfor pårørende og tjenestemottaker.

Oppstartsdato avtales.

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter tariff (nyansatte lønnes minimum etter 10 år ansiennitet)
  • Videreutdanning innenfor de prioriterte områdene, med utdanningsavtale.
  • Veiledning for nyutdannede
  • Gratis kjernetid på SFO
  • Nedskriving av studielån (inntil 30 000kr i året)
  • Gratis barnehage
  • Lavere skatt (Finnmarksfradraget)

Finnmarkskalkulatoren – hva kan du spare

 

Arbeidsoppgaver

  • Kvalitetsarbeid/fagutvikling og veiledning.
  • Oppfølging av individuelle vedtak knyttet til helse, daglige gjøremål og fritid.
  • Verdibaserte oppgaver, selvbestemmelse, utvikling og mestring.
  • Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder.
  • Bistand og veiledning etter beboernes behov.
  • Faglig ansvar, oppfølging av medisiner.
  • Dokumentasjon i Profil.
  • Primærkontaktoppgaver.
  • Følge til ulike fritidsaktiviteter.
  • Andre oppgaver som er relevant innen fagområdet må kunne påregnes.

Stillingen inngår i en 6-ukers turnus med tilhørende helgevakter (for tiden hver 3. helg). For å møte kommunens framtidige behov kan din kompetanse også bli brukt på andre områder innen helse og omsorg

 

Kvalifikasjonskrav

  • Gyldig autorisasjon som vernepleier eller sykepleier.
  • Ønskelig med videreutdanning innen psykiatri.
  • Førerkort kl. B.
  • Ønskelig med erfaring fra brukergruppen.
  • Personlig egnethet vektlegges sterkt.

 

Generell info

  • Politiattest av ny dato må fremlegges før tiltredelse
  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
  • Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
  • Intervju kan skje over Teams Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved tilsetting
  • Minst to referanser bes oppgitt i søknaden
  • Gode pensjonsordninger
  • I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i
  • Statens Lånekasse i Norge
  • Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25
  • Dokumentasjon som vitnemål og attester må ligge ved søknad, for at kandidat skal kunne vurderes for stillingen

 

Bolig spørsmål:

Ved spørsmål send e-post til [email protected] evnt skjekk ut «Oppslagstavla Øksfjord» på Facebook, for mulig utleie på det private boligmarkedet.
For kommunal bolig, må det sendes inn søknad.
Søknad om kommunal bolig

 

Spørsmål om stillingen

Solgunn Hansen
Leder bistandsenhet
[email protected]

Ann-Kathrine Holst-Olsen
HR og organisasjonsleder
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 11. oktober 2023
  • Arbeidsgiver: Loppa kommune
  • Kommune: Loppa
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Adresse mangler, 9550 Øksfjord

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kontaktinfo

  • Ann-Kathrine Holst-olsen
  • Tittel: HR og organisasjonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Øksfjord

Søknadsfrist

Oktober 11, 2023

Ledig fast 100% stilling som organist i Tana sokn (søknadsfrist 22.10.2023)

 

Ledig fast 100% stilling som organist i Tana sokn. 2. gangs utlysning.

 

 

 

  • Tana Kirkelig Fellesråd Deanu Girkolas Oktasasraddi.
  • Ringveien 5, 9845 Tana

 

Arbeidsoppgaver:

  • Tjeneste ved gudstjenester og kirkelige handlinger.
  • Delta i gudstjenesteutvikling med søkelys på salmesang og liturgi.
  • Aktivt være med på å engasjere frivillige i gudstjenesten.
  • Musikalsk deltakelse i arbeidet med trosopplæring og diakoni

 

Vi søker etter en person som:

· Har godkjent utdanning tilsvarende organist eller annen relevant utdanning og erfaring.

  • Har gode samarbeidsevner og kan motivere og engasjere mennesker.
  • Har evne til å skape kontakt og bygge relasjoner
  • Er fleksibel og åpen for nytenkning.
  • Behersker norsk og/eller samisk språk muntlig og skriftlig
  • Har medlemskap/melder seg inn i Den norske kirke og som kan jobbe i tråd med kirkens visjon og verdier.

Personlig egnethet vil bli vektlagt ved tilsetting. Ved ellers like kvalifikasjoner vil søkere som behersker samisk, bli foretrukket.

 

Vi tilbyr:

  • Et spennende og godt arbeidsmiljø.
  • Lønnsbetingelser i henhold til KA tariff. 6 måneders prøvetid.
  • Pensjonsordning gjennom KLP.
  • Gode digitale verktøy som gir god fleksibilitet i en hektisk arbeidshverdag.
  • Kollegaforum i prostiet og på bispedømme- og landsnivå..
  • Ved tiltredelse må politiattest fremlegges i henhold til kirkelovens § 29.

 

Annet:

  • Grunnet store avstander må søker ha førerkort kl. B og tilgang til eget fremkomstmiddel.
  • Stillingen er ledig fra 1. oktober 2023.

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: Tana Kirkelig Fellesråd Deanu Girkolas Oktasasraddi.
  • Adresse: Ringveien 5, 9845 Tana

Tana sokn tilsvarer Tana kommune og har ca 2900 innbyggere. Tana tilhører Indre Finnmark prosti og inngår i samisk språkområde. Kontorsted er menighetshuset i kommunesenteret Tanabru. Kontorfellesskap med sokneprest, kirkeverge, tolk/menighetssekretær, kateket, diakoniarbeider, graver og kirketjenere. Flere av stillingene er i samarbeid med Nesseby sokn. I Tana er det flere kirker og kirkegårder.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Organist
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Fast
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig
  • Arbeidsdager: Ukedager, Søndag
  • Arbeidstid: Dagtid, Kveld

 

Søk på jobben

 

Kontaktperson for stillingen

Geir-Are Andersen
Kirkeverge
46623601
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Tana Kirkelig Fellesråd Deanu Girkolas Oktasasraddi

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Tana

Søknadsfrist

Oktober 22, 2023

Saksbehandlere for bygge- og delesaker (søknadsfrist 13.10.2023)

NES-Webcruiter-1170x300

Saksbehandlere for bygge- og delesaker

 

Er du vår nye kollega og byggesaksbehandler?

Er du opptatt av trygge boliger, sikker byggegrunn, byggeskikk, kulturmiljø og at kommunale arealplaner og nasjonalt regelverk blir fulgt? Da har du mulighet til å søke 100% stilling som byggesaksbehandler i Nes kommune. Byggesaksavdelingen har som hovedoppgave å behandle byggesaker, føre tilsyn og drive ulovlighetsoppfølging etter plan- og bygningsloven. Fra 2024 skal vi også behandle fradelingsaker. Vi skal bidra til å legge til rette for vekst og utvikling, men også ivareta viktige verdier som natur- og kulturmiljø, friluftsliv og landskap

Byggesaksavdelingen skal ha på plass kapasitet til å gjennomføre byggetilsyn og følge opp ulovligheter i tillegg til den løpende behandlingen av byggesøknader. Derfor skal vi øke kapasiteten med inntil tre nye faste stillinger innen et fagområde med mange spennende og utfordrende oppgaver.

Vi søker deg som har relevant fagkompetanse og erfaring, er samfunnsengasjert og har stor arbeidskapasitet. Med disse tre nye stillingene vil byggesak ha totalt 8 ansatte. Byggesaksavdelingen er plassert i kommunalområdet samfunn og miljø, som i tillegg til de tradisjonelle tekniske fagene også omfatter landbruksavdelingen. Vi samarbeider på tvers av fagene og har et trivelig, hektisk, givende og svært godt arbeidsmiljø der ingen arbeidsdag er lik.

 

  • Søknadsfrist: 13.10.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Saksbehandlere for bygge- og delesaker
  • Stillinger: 3
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4706057596

 

Arbeidsoppgaver

  • Behandle bygge- og delesaker etter plan- og bygningsloven
  • Gjennomføre byggetilsyn
  • Ulovlighetsoppfølging etter byggesaksdelen i plan- og bygningsloven
  • Behandle dispensasjonssøknader
  • Skrive politiske saker
  • Innbyggerkontakt og veiledning

 

Kvalifikasjoner

  • Fortrinnsvis utdanning på bachelornivå med fag som bygningsingeniør, jurist, arkitekt eller tilsvarende
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Kjennskap til plan- og bygningsloven og annet relevant regelverk
  • Beherske norsk, og ha meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Ønskelig med erfaring fra, og kjennskap til offentlig forvaltning
  • Gode digitale ferdigheter
  • Personlig egnethet vil bli tillagt vekt

 

Personlige egenskaper

  • God evne til å jobbe selvstendig, men må også kunne samarbeide, både internt og eksternt
  • Evne til å prioritere mellom ulike arbeidsoppgaver og levere godt faglig innhold, innenfor til tider knappe tidsfrister
  • Trygg og selvstendig i rollen som byggesaksbehandler, og gir gode faglige, begrunnede råd
  • Sosialt interessert med godt humør
  • Ta initiativ når oppgaver skal løses

 

Vi tilbyr

  • Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
  • Godt arbeidsmiljø og hyggelige kollegaer
  • Mulighet for å jobbe tverrfaglig
  • En variert hverdag
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Karen Knobel

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Karen Knobel
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Oktober 13, 2023

Helsefagarbeider / Hjelpepleier, 75 % stilling (søknadsfrist 16.10.2023)

NES-Webcruiter-1170x300

Helsefagarbeider/ Hjelpepleier, 75 % stilling

 

 

Vi har ledig 2 x 75 % stilling – todelt turnus med arbeid hver tredje helg.

Nes sykehjem avdeling 3B Somatisk består av 2 grupper med 10 og 15 pasienter på hver gruppe. Det er 5 korttids/rullerings pasienter og 20 somatiske pasienter.
Miljøet i avdelingen kan beskrives som faglig og sosialt.

 

  • Søknadsfrist: 16.10.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Helsefagarbeider/Hjelpepleier 75% x 2
  • Stillinger: 2
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 75
  • Webcruiter-ID: 4708379099

 

Arbeidsoppgaver

  • Utøve direkte pleie og påse at pleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldene krav og retningslinjer
  • Dokumentere og rapportere
  • Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig
  • Være fleksibel til å også kunne utføre andre relevante arbeidsoppgaver
  • Være en del av primærteamet til pasienter
  • Utøve personsentrert omsorg

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som helsefagarbeider, gjerne med erfaring fra somatikk og kognitiv svikt
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Gode datakunnskaper
  • Faglig trygg
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsevner med pasienter og pårørende
  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Gode samarbeidsevner
  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Være fleksibel og ha en positiv innstilling

 

Vi tilbyr

  • Et godt arbeidsmiljø og et sterkt kompetansemiljø
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vitnemål og attester lastes opp med søknaden. Originale vitnemål/attester tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Runnivegen 19, 2150 Årnes

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Ann – Petrin Unes
Konstituert avdelingsleder
 Telefon:66104620
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Ann - Petrin Unes
  • Tittel: Konstituert avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 66104620

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Oktober 16, 2023

Organist / Kirkemusiker / Kantor (søknadsfrist 20.10.2023)

 

Organist/ Kirkemusiker / Kantor

 

 

 

Kantor/ kirkemusiker søkes til spennende stilling i Gildeskål!

Spennende stilling i en kulturell menighet!

Det er ledig 100 % fast stilling som kantor/kirkemusiker i Gildeskål kirkelige fellesråd.

Gildeskål har ca 2000 innbyggere hvor ca 1250 i vår menighet. Vi har til sammen 6 kirkebygg, hvor vi i varierende grad har gudstjenester og andre kirkelige handlinger.
Vi har en unik prestegård og middelalderkirke fra år 1130 beliggende på Gildeskål kirkested hvor også Gildeskål hovedkirke, som er listeført også ligger. Vi har da 5 velfungerende orgel fra ulike tidsepoker.
Gildeskål har vakker natur, vakre folk og mye spennende som skjer på mange fronter. Aktivt og variert næringsliv, et levende samfunn hvor vi som menighet utgjør en viktig samfunnsaktør.

Vi i Gildeskål, menigheten og dine kollegaer ønsker oss person som kan være med på å utvikle sang- kor- og musikkarbeid for menigheten, både i gudstjenestelivet og i øvrige menighetsaktiviteter. Spesielt med barn og unge. I tillegg er det et spennende samarbeid med kulturavdelingen i Gildeskål kommune.
Kantor/ kirkemusiker inngår i menighetens stab som er lokalisert i menighetskontoret i Inndyr sentrum. Staben består av en sokneprest, en diakon, kirketjener, kirkegårdsarbeider og kirkeverge og så kanskje du?
Kantor/ kirkemusiker blir «pådriveren» i det kirkemusikalske arbeidet i fellesrådet, og som en «kulturaktivist» i tett samarbeid med kulturavdelingen i Gildeskål kommune.

Vi har mange spennende prosjekt i vår hverdag, som du vil være en viktig del av.
Det største prosjektet er rundt vårt kirkested med middelalderkirke og Gildeskål hovedkirke. Gildeskål Kirkested (gildeskalkirkested.no)
I tillegg har vi en stor på Pilegrimsatsning. Hålogalandsleia – verdens nordligste pilegrimsreise – Nord-Norge % % (nordnorge.com)

 

  • Søknadsfrist: 20.10.2023
  • Arbeidsgiver: Gildeskål Kirkelige Fellesråd
  • Sted: Inndyr
  • Stillingstittel: Organist/ Kirkemusiker / Kantor
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4709220912

 

Arbeidsoppgaver

  • Tjenestegjøre ved gudstjenester og kirkelige handlinger i Gildeskål kirkelige fellesråd
    Bistå i gjennomføring av konserter og andre arrangement i samarbeid med kollegaer, frivillige og menighetsråd
  • Medvirke i skole-kirke- og institusjonsarbeid
  • Lede menighetens korarbeid
  • Ansvar for tilsyn med kirkens instrumenter

Det må påberegnes arbeid tre helger i måneden. Dette omfatter gudstjenester på søndager og helligdager, samt vielser som normalt finner sted på lørdager. Arbeid i kirkens høytider, jul, påske og pinse er inkludert i dette.

 

Kvalifikasjoner

  • Kirkemusikals utdanning eller annet som kan kompensere for dette
  • Kvalifikasjonskrav i henhold til tjenesteordning for kantoer (https://lovdata.no/dokument/LTI/forskrift/2004-11-20-1896).
  • Søkere med annen relevant utdanning og erfaring vil kunne bli vurdert
  • Allsidig musiker, som kan ivareta klassiske kirkemusikktradisjoner og nyere musikkformer
  • Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper

 

Personlige egenskaper

Personlig egnethet tillegges stor vekt

  • Evne til å arbeide selvstendig og strukturert
  • Gode samarbeidsevner og lederegenskaper
  • Inspirerende, engasjert og kreativ

Den som tilsettes må være medlem i Den norske kirke. Den som tilsettes må ha førerkort og disponere bil i tjenesten. Tilfredsstillende politiattest må fremlegges ved ansettelse, jfr. Trossamfunnsloven § 20.
Det vil bli utarbeidet en offentlig søkerliste og søkere bes bekrefte samtykke i sin søknad til å stå på offentlig søkerliste. Aktuelle søkere vil bli kontaktet og innkalt til intervju i ukene som følger. Ønske om snarlig tiltredelse.

 

Vi tilbyr

  • Lønn og arbeidsvilkår etter gjeldende tariffavtaler i Den norske kirke
  • Pensjonsordning i KLP (2% trekk av brutto lønn)
  • Stort handlingsrom for å skape og trives
  • Gode kollegaer

 

Sjømyra 1, 8140 Inndyr, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Hilde Furuseth Johansen
Kirkeverge
 Telefon:+47 47288388

Del stillingen

Selskap

Gildeskål kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Hilde Furuseth Johansen
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 47288388

Lokasjon

  • Inndyr

Søknadsfrist

Oktober 20, 2023

Rådgiver innen skogbruk, utmark og miljø (Søknadsfrist 05.10.2023)

1170x300 Galtåsknappen

Rådgiver innen skogbruk, utmark og miljø

 

 

I Plan, teknikk og miljø er det ledig en spennende stilling som som rådgiver innen skogbruk, utmark og miljø. Stillingen er på 100% og ledig for snarlig tiltredelse.

 

  • Søknadsfrist: 05.10.2023
  • Arbeidsgiver: Engerdal kommune
  • Sted: Engerdal
  • Stillingstittel: Rådgiver innen skogbruk, utmark og miljø
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4709159542

 

Arbeidsoppgaver

  • Saksbehandling etter natur- og miljølovgivning
  • Dispensasjoner etter motorferdselforskriften
  • Oppfølging av fallviltgruppa og rovviltfellingslaget
  • Bidra til næringsutvikling og økt aktivitet i skogbruket
  • Forberedelse av politiske saker
  • Utføre andre relevante saks- og utredningsoppgaver innen sektoren

 

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning innen skogbruk/naturforvaltning, men også annen relevant utdanningsbakgrunn vil bli vurdert
  • Kjennskap til offentlig forvaltning
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • Personlig egnethet for stillingen vil bli tillagt stor vekt

 

Personlige egenskaper

Vi søker en selvstendig og engasjert person med betydelig arbeidskapasitet, som trives i et utfordrende og dynamisk arbeidsmiljø. Du bør være proaktiv, initiativrik og ha evnen til å arbeide både selvstendig og i team. Videre er det viktig at du besitter gode kommunikasjonsevner, er løsningsorientert og har en positiv innstilling.
Evnen til å håndtere ulike oppgaver og strukturere arbeidet effektivt for å møte våre mål og frister er også viktig.

 

Vi tilbyr

  • Utfordrende og allsidige arbeidsoppgaver
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjons- og forsikringsavtaler
  • Moderne IKT-løsninger og faglige nettverk med nabokommuner

 

Engerdalsveien 1794, 2440 Engerdal, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Andreas Stallvik
Assisterende kommunedirektør
 Telefon:94287292
E-post:[email protected]

 

Opplysninger om søknaden og prosessen videre

Søknader skal leveres via vår stillingsportal i Webcruiter. Husk å ta med alt som kan være relevant, både arbeidserfaringer og utdanninger. Last opp vedlegg direkte i søknaden.

Kommunikasjonen i ansettelsesprosessen vil som hovedregel skje via epost til/fra Webcruiter-løsningen. Det er viktig at du oppgir en epostadresse du følger jevnlig med på. Du kan også logge deg på løsningen og se status på søknaden din.

Engerdal kommune ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.

Nåværende og tidligere ansatte kan ha fortrinnsrett etter lov- og avtaleverk. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.

Offentlig søkerliste

Engerdal kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista.

Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.

Del stillingen

Selskap

Engerdal kommune

Kontaktinfo

  • Andreas Stallvik
  • Tittel: Assisterende kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 94287292

Lokasjon

  • Engerdal

Søknadsfrist

Oktober 5, 2023

Ungdomsarbeider – vikariat i Søgne menighet (Søknadsfrist 05.10.2023)

 

Ungdomsarbeider – vikariat i Søgne menighet

 

 

Søgne menighet har ledig inntil 80% vikariat som ungdomsarbeider for snarlig tiltredelse og fram til mars 2025.
Kunne dette vært noe for deg?

Har du ikke mulighet til å jobbe 80% men er interessert i deler av jobben?

Ta kontakt med oss.

 

  • Søknadsfrist: 05.10.2023
  • Arbeidsgiver: Søgne kirkelig fellesråd
  • Sted: Søgne
  • Stillingstittel: Ungdomsarbeider – vikariat i Søgne menighet
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Ansettelsesform: Vikariat
  • Stillingsprosent: 80
  • Webcruiter-ID: 4710527801

 

Arbeidsoppgaver

  • Drift av KRIK Tangvall, som samles annenhver lørdag. Ungdomsarbeider deltar på alle disse.
  • Konfirmantarbeid.
  • Ledertrening.
  • Trosopplæring.
  • Skape gode overganger mellom de ulike aktivitetene.

Stillingen innebærer en del jobb på kveldstid og i helger når aktivitetene foregår. Arbeidsplanen følger reglene for arbeids- og fritid.

 

Kvalifikasjoner

  • Erfaring med arbeid for barn og ungdom er ønskelig.
  • Fordel med førerkort og bil.

Politiattest kreves ved ansettelse.

 

Personlige egenskaper

  • Er kreativ og liker å formidle til ungdom.
  • Kan jobbe selvstendig og i team.
  • Kan jobbe strukturert og lede andre.

 

Vi tilbyr

Stillingen innebærer en del jobb på kveldstid og i helger når aktivitetene foregår. Arbeidsplanen følger reglene for arbeids- og fritid.
Aktuelle søkere blir innkalt til intervju.

 

Rådhusveien 39, 4640 Søgne, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Irene Hæåk
Daglig leder
 Telefon:+47 48159874

Ingvar Andersen
Kateket
 Telefon:411 20 530

 

Søgne menighet ligger vest i Kristiansand kommune og har 7790 medlemmer. Soknet består av 3 kirker og staben har 13 ansatte.

Del stillingen

Selskap

Søgne menighet

Kontaktinfo

  • Irene Hæåk
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 48159874
  • Ingvar Andersen
  • Tittel: Kateket
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 411 20 530

Lokasjon

  • Søgne

Søknadsfrist

Oktober 5, 2023

Kyrkjeverje Ål kyrkjelege fellesråd (Søknadsfrist 12.10.2023)

 

Kyrkjeverje

 

Ål kyrkjelege fellesråd

Om stillinga

Vil du å vera med å leie ei levande og aktiv folkekyrkje i Ål? Me har ledig 100% fast stilling som kyrkjeverje.

Kyrkjekontoret og Ål kyrkje held til sentralt på Ål, og det er soknekyrkjer i Leveld og på Torpo. I tillegg til kyrkjeverje består staben av diakon, kyrkjelydspedagog, tre kyrkjetenarar, to sekretærar og to kyrkjemusikarar. Prost, sokneprest og prostiprest har også kontorfellesskap her.

Ål vart i 2021 kåra til Norges kulturkommune med kulturhuset og regional dansescene som viktige element. Kyrkja har eit godt og langt samarbeid med kommunen og organisasjonslivet i bygda.

Drøymer du om å flytte til ei vakker fjellbygd? Ønskjer du deg eit godt kultur- og idrettstilbod, spennande jobbmoglegheiter og eit trygt oppvekstmiljø? Då vil Ål passe godt for deg!

Det er god kommunikasjon både til Oslo og Bergen frå Ål, med tog og buss. Rv7, som er ein av hovudvegane mellom aust og vest, går gjennom kommunen.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 14.09.2023
Arbeidsgivar: Ål kyrkjelege fellesråd
Stad: Ål
Stillingstittel: Kyrkjeverje
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4709932617

Ansvars- og arbeidsoppgåver

Kyrkjeverja er dagleg leiar for fellesrådet si verksemd:

  • Ansvar for bygg- og gravplassforvaltning, personalleiing, sakshandsaming og økonomi.
  • Kontakt og samarbeid med lokale og eksterne aktørar.
  • Strategi- og planarbeid saman med sokneråd og tilsette.

Ønska kvalifikasjonar

  • Relevant utdanning på høgskule-/universitetsnivå.
  • Særleg relevant kompetanse eller personlege eigenskapar kan erstatte utdanningskrav.
  • Det er krav om medlemskap i Den norske kyrkja.

Vi ynskjer elles at søkjar har:

  • God kjennskap til og eit engasjement for Den norske kyrkja som organisasjon og aktør i samfunnet.
  • Erfaring med personalleiing, økonomistyring, administrasjon og forvaltning.
  • Politiattest må leggast fram ved tilsetjing.
  • Målform i Ål kommune er nynorsk.

Personlege eigenskapar

  • Søkjaren må vera personleg skikka til stillinga og det vil bli lagt vekt på personlege eigenskapar som:
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Omgjengeleg og ha evne til å bygge gode relasjonar
  • Evne til å leie under utvikling og endring
  • Kunne motivere og vidareutvikle den lokale kyrkja
  • Målretta og samtidig fleksibel

Me tilbyr

  • Ein variert jobb der ingen dagar er like
  • Godt arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtaleverk i kyrkjeleg sektor
  • Pensjonsordning i KLP

 

Meir om stillinga hjå fellesrådsleiar Torfinn Slåtto tlf. 995 13 142.

 

Søknadsfrist 14. september

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse:Sundrevegen 64, 3570 Ål, Norge

Kontaktinformasjon

Torfinn Slåtto, Leiar i Fellesrådet
Telefon:  995 13 142

 

Del stillingen

Selskap

Ål kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Trond Augunset
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 900 66 256

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

Oktober 12, 2023

Helsesykepleier ved Helsestasjon og Skolehelsetjenesten Finnsnes (søknadsfrist 08.10.2023)

 

Helsesykepleier

 

Om stillingen

Helsestasjons- og skolehelsetjenesten i Senja kommune er en del av Barne- og familietjenesten sammen med blant annet Barneverntjenesten og PPT. Tjenesten har egen avdelingsleder med daglig driftsansvar. Pr. tiden har vi 16,9 årsverk hvorav 13,9 årsverk er helsesykepleiere. I tillegg har vi 0,8 årsverk merkantil og 0,6 årsverk venteroms-assistent.

Vi har ledig stilling som

Helsesykepleier 60 % fast stilling, med mulighet for ekstra vikariat i 40 % frem til mai 2024.

Arbeidsoppgaver

Helsefremmende og forebyggende arbeidsoppgaver i henhold til nasjonale retningslinjer for tjenesten.
Arbeidsoppgavene kan variere innenfor helsestasjon, skolehelsetjeneste, helsestasjon for ungdom, smittevern og flyktningehelsetjeneste.
Koordinator-arbeid for barn og unge med langvarige og koordinerte helse- og omsorgstjenester.

Kvalifikasjoner:

Krav om godkjent videreutdanning som helsesykepleier for fast tilsetting.
Sykepleier under utdanning eller med plan om utdanning vil kunne bli vurdert.
Personlig egnethet og god organisering av eget arbeid.
Gode datakunnskaper.
Førerkort klasse B.

Personlige egenskaper

Senja kommunes verdier er Raus, Fremoverlent og Bærekraftige. Vi søker ansatte som etterlever disse verdiene.

For stillingen søker vi en ansatt som:

Faglig engasjert og trives med å jobbe med barn, unge og deres familier.
Innbyr til tillit og har evne til å skape gode relasjoner.
Har evne til å arbeide selvstendig, strukturert og målrettet.
Gode samarbeidsevner, samt gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter.
Stor arbeidskapasitet, fleksibel og lærevillig. Søker må kunne jobbe ved flere deler av tjenesten samtidig.
Kunne bidra til et godt arbeidsmiljø.
Personlig egnethet vil bli vektlagt ved tilsetting.

Vi tilbyr

Faglige utfordringer i en spennende tjeneste i stadig utvikling.
Et godt arbeidsmiljø med dyktige og engasjerte kollegaer.
Fokus på kompetanseutvikling og velferdsteknologi.
Fokus på brukermedvirkning.
Gode pensjon- og forsikringsordninger i KLP.
Fleksitid.

For stillingen gjelder

Søker må være innstilt på noe bruk av egen bil i arbeidstiden.
Lønn etter tariff og kvalifikasjoner.
Det bes om at det i søknaden oppgis 2 referanser.
Det kreves politiattest ved tilsettinger.
I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.
Kopi av attester og vitnemål blir etterspurt ved behov. Kopiene blir ikke returnert.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Troms og Finnmark

 

Søknadsfrist: 08.10.2023

 

Arbeidssted: Finnsnes

 

Kontaktpersoner:

Vanja Hårseide

tlf: +47 90644305

 

Hjemmeside:
www.senja.kommune.no
Adresse: Rådhusveien 8 9300 Finnsens

 

Barne og Familietjenesten

Senja kommune har i underkant av 15 000 innbyggere og er en av de største innen fiskeri‐ og sjømat i Norge. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser – med andre ord fra krybbe til grav. Hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet.

Vi er en nasjonalparkkommune og ble Årets fyrtårnkommune for barn og unge 2022, kåret til årets skandinaviske reisemål av National Geographic og tildelt hederlig omtale for sin kommunikasjonsstrategi og formidling i 2022 – som en av tre finalekandidater til Nordnorsk kommunikasjonspris. I år ble Ski Classic finalen i 2023, Summit 2 Senja, utpekt til det beste arrangementet blant velkjente løp som Marcialonga og Vasaloppet.
Senja kommune opplever en positiv utvikling i næringsliv, industri – eks. ferrosilisiumproduksjon – sjømat og fiskeri, landbruk, energi, reiseliv, handel og service. Sterkt lokalt eierskap og aktører som tar et betydelig samfunnsansvar, er viktig for utvikling av hele samfunnet.
Vi har mål om å være en raus, framoverlent og bærekraftig kommune, og bruker verdiene våre aktivt for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere.
Vi forventer av våre medarbeidere at de skal være bevisste på sin del av ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse i møtet med kommunen. Sammen utvikler vi kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet, gjennom å satse på medarbeiderne våre sin kompetanse og et godt samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.
Du finner mer informasjon om tjenestene våre og nyheter fra kommunen her på vår hjemmeside og i sosiale medier Facebook, Instagram, Linkedin og YouTube.

 

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Vanja Hårseide
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 906 44 305

Lokasjon

  • Finnsnes

Søknadsfrist

Oktober 8, 2023