Sommerjobb i pleie- og omsorgstjenesten i Leka (søknadsfrist 15.04.2024)

 

SOMMERJOBB I PLEIE- OG OMSORGSTJENESTEN I LEKA

 

Vi trenger personell til Leka sykestue, hjemmeboende brukere, kjøkkenet og vaskeriet

Vi søker:

Sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere (hjelpepleiere, omsorgsarbeidere), pleiemedhjelpere, hjemmehjelpere, personlige assistenter, støttekontakter, samt vaskeri- og kjøkkenpersonell. Vi ønsker også søkere som er under opplæring eller utdanning!

Vilkår:

Du må være fylt 17 år.

Du må kunne snakke og forstå norsk godt ved arbeid med brukere.

Det settes krav om å disponere egen bil/moped for stillinger i hjemmetjenesten. Det settes krav om førerkort klasse B for de som søker arbeid i hjemmesykepleien.

For alle stillinger er det krav om politiattest.

Lønn i henhold til gjeldende tariffavtale. 

For beregning av riktig lønnsansiennitet må du legge ved tjenesteattester. 

Søknad:

Skriv når du har mulighet til å jobbe samt hvor stor stilling du kan tenke deg.

Søkere som kan jobbe hele perioden vil ved ellers like forhold få førsteprioritet.

Spørsmål angående stillingene kan rettes til enhetsleder Lene Reppen Grydeland, 

telefon 478 33 025 eller epost [email protected]

Søknader med referanser, attester, vitnemål og CV sendes til [email protected] 

 

Søknadsfrist 15. april 2024

 

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

  • Lene Reppen Grydeland
  • Tittel: enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 478 33 025

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

April 15, 2024

Forsvarsbygg – Leder, fagingeniørene (søknadsfrist 19.04.2024)

WEBCRUITER 1170x300_Beredskap - vi trenger menneskene7

Vi søker etter en fremtidsrettet leder til våre erfarne fagingeniører!

 

Om stillingen

Forsvarsbygg utvikler, bygger, drifter og avhender eiendom for forsvarssektoren. I tillegg tilbyr vi ekspertkompetanse til andre deler av offentlig sektor innenfor sikring av bygg, kulturminnevern og avhending. Eiendomsporteføljen vi forvalter, inneholder mange av de mest særegne og krevende bygg i landet: fra de 15 festningene som er tilgjengelige for allmenheten, til militærleirer, skyte- og øvingsfelt og flystasjoner for Forsvaret.

Vi søker nå etter ny leder for fagingeniørene i region nord!

Region Nord er organisatorisk delt inn i seks distrikter innenfor fylkene Nordland, Troms og Finnmark. Stillingen har fag- og personalansvar for 19 fagingeniører i regionen. Du vil være en nøkkelperson innenfor faglig utvikling og du vil lede erfarne fagingeniører innenfor VVS, brann, elektro, bygg, energi, byggautomasjon, og POL (drivstoff, olje og lubrikanter). I samarbeid med dine medarbeidere vil du være med å sikre forsyning, tilstand på eiendom, bygg og anlegg, kjøp og salg av høyspent og fortifikasjon.

Arbeidssted kan være en av våre lokasjoner i Harstad eller Setermoen. Reisevirksomhet bør påregnes. Vennligst oppgi ønsket arbeidssted i din søknad.

Les mer om Forsvarsbygg på www.forsvarsbygg.no

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 19.04.2024
Arbeidsgiver: Forsvarsbygg
Stillingstittel: Leder fagingeniørene
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4751515338

Arbeidsoppgaver

Ansvarlig for å oppfølging av gjeldende lover og forskrifter med spesiell fokus på VVS, brann, elektro, bygg, energi, byggautomasjon, og POL
Gi faglig bistand til alle enheter i regionen
Samarbeide med avdeling Prosjekt og Utvikling og ha kjennskap til alle investeringsprosjekter samt følge disse
Bistå ved utarbeidelse av planverk, budsjettinspill, tilstandsregistringer, ansvarsmatrise
Delta ved overlevering av eiendom, bygg og anlegg fra avdeling Prosjekt og Utvikling, med oppfølging av feil- og mangellister
Bidragsyter i sentrale fagsamlinger, kompetanseheving
Gi faglig bistand til Forsvaret lokalt ved behov
Bidra ved inngåelse av nye rammeavtaler
Personalansvar for enhetens ansatte
Faglig utvikling av sine medarbeidere i tråd med regionens behov

Hvem ser vi etter?

Vi ser etter deg som har gode lederegenskaper, evner å prioritere og lede gjennom andre og har god beslutnings- og gjennomføringsevne. Stillingen krever at du har god virksomhetsforståelse og tenker helhetlig. Vi er på en digitaliseringsreise og stillingen passer best for deg som har gode samarbeidsegenskaper, er strukturert, proaktiv og endringsorientert, samtidig som du håndterer høyt arbeidstempo på en god måte.

Kvalifikasjoner

Du må ha relevant utdanning på minimum bachelornivå.
Du må ha relevant erfaring innen forvaltning og vedlikehold av eiendom, bygg og anlegg
Du må ha førerkort klasse B
Det er ønskelig med erfaring innen personalledelse
Det er ønskelig med god økonomiforståelse
Du må kunne sikkerhetsklareres for Hemmelig/NATO Secret

Hvorfor jobbe hos oss?

I Forsvarsbygg vil du få en spennende og variert arbeidshverdag med et meningsfullt samfunnsoppdrag hvor du vil bidra til å bygge forsvarsevne hver dag. Vi satser på medarbeiderne våre, vi tilbyr kursing, etter- og videreutdanning og har etablert vår egen prosjektlederutdanning og lederutviklingsprogrammer. Vi har en familievennlig og fleksibel personalpolitikk med gode arbeidstidsordninger. Vi har bedriftsidrettslag med varierte aktiviteter. Som ansatt hos oss får du medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av landets beste pensjonsordninger med mulighet for boliglån og gode forsikringsordninger.

Andre opplysninger

Faglige utfordringer og spennende arbeidsoppgaver
Stillingen lønnes som overingeniør/ senioringeniør (kode 1181/ 1087) fra kr. 821 100 – kr. 919 200 (lønnsspenn 78- 82)
Fleksibel arbeidstid
Vi ber om at du laster opp vitnemål og karakterutskrifter i søknaden din
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjon ikke tas til følge

Adresser:

6. Divisjons gate 12, 9406 Harstad, Norge

Setermoen militærleir
Artillerileiren 108
9360 Bardu

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Svein-Tore Skogstadm Avdelingsleder operasjonell støtte
Telefon:  970 48 740

 

Om arbeidsgiveren

Helt siden festningenes tid har operative og funksjonsdyktige bygg og anlegg vært avgjørende for Norges forsvarsevne. Det er Forsvarsbyggs ansvar å bygge denne forsvarsevnen, vi utvikler, bygger, drifter og avhender bygg, anlegg og eiendom for forsvarssektoren. Vi er Norges største offentlige eiendomsaktør, en attraktiv arbeidsgiver med ledende fagkompetanse innen bygg og eiendom og en rekke tilknyttede fagområder.

Forsvarsbygg har ansvaret for over 12 000 bygg og anlegg over hele landet, og har til enhver tid ansvaret for cirka 300 aktive investeringsprosjekter. Eiendomsporteføljen vi forvalter inneholder mange av de mest særegne og krevende bygg i landet, fra de 15 festningene som er tilgjengelige for allmenheten, til militærleirer, skyte- og øvingsfelt og flystasjoner for Forsvaret. Forsvarsbygg har hovedkontor i Oslo med lokasjoner over hele landet.

Forsvarsbygg er en etat i forsvarssektoren og underlagt Forsvarsdepartementet. Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Aktuell tilrettelegging kan for eksempel være tekniske hjelpemidler, tilpasning av møbler eller endring av rutiner og arbeidsoppgaver.

 

Del stillingen

Selskap

Forsvarsbygg

Kontaktinfo

  • Svein-Tore Skogstad
  • Tittel: Avdelingsleder operasjonell støtte
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 970 48 740

Lokasjon

  • Harstad

Søknadsfrist

April 19, 2024

Laksevåg og Bergen maritime vgs – Kantinestyrar (søknadsfrist 07.04.2024)

 

Kantinestyrar

 

LAK – LAKSEVÅG OG BERGEN MARITIME VGS, Vestland fylkeskommune

Laksevåg og Bergen maritime vgs har 80 tilsette og omlag 410 elevar. Skulen har totalt 27 klasser med tilbod innan bygg- og anleggsteknikk, elektro- og datateknologi, elektro- og datateknologi med spesiell studiekompetanse og teknologi- og industrifag. Innanfor teknologi- og industrifag tilbyr skulen industriteknologi, brønnteknikk, kjemiprosess og laboratoriefag og maritime fag. Skulen er lokalisert i Bergen sentrum.

Ved skulen er følgjande stillingar ledig frå 1. juni 2024:

  • 100% fast stilling som kantinestyrar.
  • Vi søkjer etter kandidatar med relevant fagbrev som liker å arbeide med ungdom.
  • Ved tilsetjing vil det bli lagt vekt på personlege eigenskapar.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 07.04.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Bergen,
Stillingstittel: Kantinestyrar
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4786676308

Arbeidsoppgåver

  • Ansvar for drift av kantinen.
  • Bestilling av varer.

Kvalifikasjonar

  • Relevant fagbrev.
  • Erfaring frå arbeid i kantine/storkjøkken.
  • Gode norskkunnskapar

Personlege eigenskapar

  • Du bidreg til å skape gode relasjonar, både til elevar og kollegaer
  • Du er en god rollemodell
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Gode samarbeidsevner
  • Strukturert
  • Sjølvstendig
  • Fleksibel
  • Liker å arbeide med ungdom

Vi tilbyr

  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • For stillinga gjeld løns- og arbeidsvilkår fastsett i lov- og avtaleverk.
  • Arbeidstid frå kl 0630 – 1400.
  • 100% stilling men 89% lønn sidan stillinga følger skoleruten.

Andre opplysningar

Det er eit vilkår om godkjend politiattest for å bli tilsett i vidaregåande skule.
Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk.
Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse: Odd Frantzens plass 6, 5008 Bergen, Norge

Kontaktinformasjon

Eirik Ørn, leiar administrasjon
Telefon:  924 89 911

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Eirik Ørn
  • Tittel: Leiar administrasjon
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon :924 89 911

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

April 7, 2024

Ålesund kyrkjelege fellesråd – *Kantor / organist i Ålesund og Volsdalen menighet *Kantor / kyrkjemusikar Ellingsøy sokn 50% (søknadsfrist 14.04.2024)

 


Klikk på aktuell utlysing under:

 

Ålesund kyrkjelege fellesråd
Kantor / organist i Ålesund og Volsdalen menighet
Ålesund kyrkjelege fellesråd
Webcruiter-ID: 4787120390
Ålesund
Publisert: 19.03.2024
Søknadsfrist: 14.04.2024

Ålesund kyrkjelege fellesråd
Kantor / kyrkjemusikar Ellingsøy sokn 50%
Ålesund kyrkjelege fellesråd
Webcruiter-ID: 4787317664
Ålesund
Publisert: 19.03.2024
Søknadsfrist: 14.04.2024

 

Langelandsvegen 17, 6010 Ålesund, Norge

www.kyrkja.alesund.no/

Kontaktinformasjon

Hans Roar Aas
Avdelingsleiar kyrkjelyd
 Telefon:94 32 32 79

 

Etter kommunesamanslåing frå 1.1.2020 har Ålesund  65 000 innbyggarar. Ålesund kyrkjelege fellesråd har arbeidsgivaransvar for meir enn 70 tilsette i sokna, på kyrkjegardane og i fellesrådets administrasjon. Fellesrådet har forvaltningsansvar for 16 kyrkjer og 24 kyrkjegarder, i tillegg til eit krematorium, gravkapell og ei  rekke driftsbygningar. Drifts- og investeringsbudsjettet i 2020 er på over 90 millionar kroner.

 

Del stillingen

Selskap

Ålesund kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Hans Roar Aas
  • Tittel: Avdelingsleiar kyrkjelyd
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 94 32 32 79

Lokasjon

  • Ålesund

Søknadsfrist

April 14, 2024

Kristiansand kirkelige fellesråd – Daglig leder i Oddernes menighet (søknadsfrist 08.04.2024)

 

Daglig leder i Oddernes menighet

 

Kristiansand kirkelige fellesråd

Har du lyst til å bli del av vårt lederteam i Den norske kirke i Kristiansand?

Vi søker deg med ledererfaring og engasjement for kirken, til en 100 % stilling som daglig leder i Oddernes menighet. Stillingen er ledig fra 15. august 2024.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 08.04.2024
Arbeidsgiver: Kristiansand kirkelige fellesråd
Sted: Kristiansand
Stillingstittel: Daglig leder i Oddernes menighet
Stillinger: 1
Webcruiter-ID: 4785181978

Arbeidsoppgaver

  • lede menighetens daglige drift på vegne av kirkeverge og menighetsråd
  • saksbehandling/sekretæroppgaver for menighetsrådet
  • personalansvar
  • økonomiansvar
  • regnskapsoppgaver på vegne av menighetsrådet

Kvalifikasjoner

  • gode leder- og samarbeidsevner
  • relevant høyskoleutdanning og /eller erfaring
  • god kjennskap til Den norske kirkes virksomhet
  • kjennskap til offentlig forvaltning og økonomistyring
  • digital kompetanse
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.

Politiattest må fremlegges ved tilsetting

Personlige egenskaper

  • initiativrik og selvstendig
  • gode relasjonelle egenskaper
  • evnen til å håndtere mange ulike arbeidsoppgaver i et hektisk miljø

Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr

  • Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende tariffavtaler og regelverk innenfor kirkelig sektor
  • Pensjonsordning
  • Et godt faglig miljø blant daglige ledere og engasjerte kolleger i stab
  • Eget kontor i Oddernes menighetshus

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Jegersbergveien 6, 4630 Kristiansand, Norge

Kontaktinformasjon

Ingvild Torjussen Gjone, HR-sjef
Telefon: +47 920 90 424

 

Oddernes kirke har stor kulturhistorisk betydning både som middelalderkirke og som det eldste bygget i Kristiansand. Menigheten jobber for å engasjere enda flere aktivt i menighetslivet. Det er et særlig søkelys på barn og ungdom i dette arbeidet.

Vi ønsker å ta vare på musikalske tradisjoner og samtidig få til fornyelse. Menigheten er opptatt av liturgi, salmer, sang og musikk i gudstjenesten samtidig som de også legger opp til aktiviteter gjennom hele uken i tråd med visjonen «Oddernes menighet – ikke bare søndager».

Del stillingen

Selskap

Kristiansand kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Ingvild Torjussen Gjone
  • Tittel: HR-sjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 920 90 424

Lokasjon

  • Kristiansand S

Søknadsfrist

April 8, 2024

HR-rådgiver (søknadsfrist 08.04.2024)

 

HR-rådgiver

 

Karasjok kommune

Kárášjoga gielda Karasjok kommune er en samisk kommune som grenser mot Finland. Kárášjoga gielda Karasjok kommune er Norges nest største kommune i areal og har ca. 2550 innbyggere hvorav 80 % av befolkningen er samisktalende. Kommunen har ca. 310 medarbeidere i organisasjonen. I kommunen har vi mange sentrale samiske institusjoner.

Kommunen har et aktivt kulturliv med tilbud innen idretts- og friluftsliv, kultur og historie, barne- og ungdomsaktiviteter, kunst, musikk.

Karasjok kan også tilby et unikt friluftsliv, Norges beste lakseelv, rype-/elgjakt, isfiske og en rik flora og fauna med rike naturressurser.

Karasjok kommune er en del av forvaltningsområdet for samisk språklov, hvor samisk er et offisielt språk i tillegg til norsk. Det kan også være ønskelig med annen språkkompetanse. Søkere bes derfor om å oppgi sine språkkunnskaper.

Om stillingen

Vi er på jakt etter en ny medarbeider til fagområde personal- og innbyggerservice. Det er ledig 100 % fast HR-rådgiver stilling med tiltredelse snarest.

Personal og innbyggerservice er en av fire fagområdet i kommunedirektørens stab. Kommunene er under omorganisering og det kan bli endringer.
I dag består avdelingen av 7 medarbeidere inkludert leder. Staben yter stabs- og støttetjenester til kommunens øvrige enheter / avdelinger.

Arbeidsoppgaver

Stillingsinnholdet omfatter saksbehandlings- og driftsoppgaver innenfor HR-området som:

• Rådgivning, veiledning og støtte til kommunens ledere innen alle HR-relaterte områder.
• Informasjonsvirksomhet hva angår HR-relaterte emner
• Å delta i og drive rekrutteringsprosesser
• Forberedelse og gjennomføring av lokale lønnsforhandlinger
• Forvaltning av relevant lov- og avtaleverk i kommunen
• Å ivareta hovedavtalens intensjon om medbestemmelse og samarbeid med hensyn til kommunens fagforeninger.
• Å utvikle effektive og gode systemer og prosesser innenfor eget fag- og ansvarsområde.
• Å delta i og drive fram arbeidet i kommunens forhandlingsutvalg, partssammensatt utvalg og arbeidsmiljøutvalg.
• Å ha løpende kontakt med kommunens pensjonsleverandør, KLP
• Å være lokalt systemansvarlig for kommunens kvalitetssystem Compilo, og for tidsregistreringssystemet tidBANK

Andre oppgaver innenfor HR-området vil kunne tillegges stillingen avhengig av den ansattes kompetanse.

Kvalifikasjoner

• Høyere relevant utdanning fra høyskole/ universitet. Manglende formell utdanning kan
i særlige tilfeller kompenseres ved solid relevant erfaring fra HR- arbeid
• God kunnskap om offentlig forvaltning, lov- og avtaleverk
• God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
• Gode IKT- kunnskaper

Karasjok kommune er en del av forvaltningsområdet for samisk språklov, hvor samisk er et offisielt språk i tillegg til norsk. Under ellers like vilkår, foretrekkes søkere som behersker både norsk og samisk språk.

Personlige egenskaper

• Omgjengelig og serviceinnstilt
• Løsningsorientert, tar iniativ og har god gjennomføringsevne
• Fleksibel og trives i en hektisk arbeidshverdag
• Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
• Systematisk, strukturert og effektiv i utførelsen av arbeidsoppgaver.
• Kvalitetsbevisst og nøyaktig.
• Serviceinnstilt
• Initiativrik og ansvarsbevisst
• Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner

Personen vi søker må kunne jobbe selvstendig og utadrettet. Ved tilsetting vil det bli lagt vekt på personlig egnethet.

Lønns og arbeidsvilkår

Vi kan tilby:

• Spennende og variert arbeid med mennesker
• Hyggelige kolleger
• Lønn etter avtale
• Fleksibel arbeidstid
• Alle ansatte i Karasjok kommune har mulighet å gå på samisk språkkurs
• Gode muligheter for personlig og faglig utvikling gjennom utfordrende arbeidsoppgaver, samt deltakelse på kurs og seminarer

Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Nærmere opplysninger

Har du spørsmål til stillingen eller ønsker mer informasjon, ta kontakt med:

• Personalleder Inger Lise Nordsletta på tlf. 920 16 384 eller e-post: [email protected]

Søkere som har praksis bes å oppgi minst to referanser.

 

Søknadsfrist: 8. april 2024

 

Søknad med CV og bekreftede kopier av attester og vitnemål sendes elektronisk via www.jobbnorge.no

Kun søkere som søker elektronisk via Jobbnorge vil bli vurdert.

Karasjok kommune er underlagt offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge, vil søkeren bli varslet og informert om det, jf. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 8. april 2024

 

Arbeidsgiver Karasjok kommune

Kommune Kárášjohka – Karasjok

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Ráddeviessogeaidnu 4, 9730 Karasjok

 

Del stillingen

Selskap

Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Inger Lise Nordsletta
  • Tittel: Personalleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf. 920 16 384

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

April 8, 2024

Sykepleier/spesialsykepleier, Hjemmetjenesten avd. 1 Fast (Søknadsfrist 01.04.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Sykepleier/spesialsykepleier

 

Hjemmetjenesten avd. 1, Nes kommune

Er du nyutdannet og ønsker å få brukt faget du har studert de siste tre årene? Eller har du erfaring i yrket, og ønsker en spennende og givende arbeidsplass med gode kollegaer og varierte oppgaver?
Da er hjemmetjenesten i Nes kommune plassen for deg! La oss få ønske deg velkommen til det fineste yrket som er, og bli med på å gi innbyggerne i Nes en verdig og trygg hverdag i eget hjem.

Vi ser etter deg som er engasjert, faglig interessert og som vil utføre jobben med arbeidsglede og humør.

I takt med utviklingen i samfunnet, øker kompleksiteten i pasientomsorgen i kommunen og det gir en unik mulighet til å bruke hele sykepleiefaget og utvikle breddekompetanse. Vi er opptatt av å jobbe forebyggende og tilpasse tjenestene etter behov. Arbeidshverdagen inkluderer alt ifra oppfølging etter akutt sykdom med mål om rehabilitering og egenmestring, ivaretakelse av basale behov som gir en verdig og god tilværelse, til palliasjon og hjemmedød. Vi fanger opp akuttsituasjoner og endringer i tilstander, og iverksetter tiltak. Du får brukt observasjons- og vurderingskompetansen din hver dag, og det er dine tiltak som gjør at våre pasienter har det trygt og godt i sine egne omgivelser. Du vil få brukt fagkompetansen din i veiledersammenheng både mot pasienter, pårørende og kollegaer.

Hos oss jobber vi i team, og selv om de fleste oppdrag utføres selvstendig, er det alltid en erfaren ansvarsvakt eller sykepleiekoordinator som kan trygge deg og veilede deg mens du blir kjent i rollen som sykepleier i hjemmetjenesten. Etter hvert vil du få tildelt tilliten som ansvarsvakt og teamansvarlig, eller få andre spennende ansvarsoppgaver vi har for å sikre arbeidsflyt og pasientsikkerhet.

Vi har et godt arbeidsmiljø hvor latteren sitter løst og vi hjelper hverandre.

Vi har todelt turnus da vi har egne nattevakter og helgearbeid må påberegnes. Før hver turnusperiode får du komme med egne ønsker som vi tilstreber å imøtekomme, og det er lite sen-tidlig-vakter. Vi har avsatt tid i turnus til fagutvikling og bruker blant annet VR-teknologi som læringsmetode.

Vi har ledige 100% stillinger.

  • Vi tilbyr rekrutteringstilskudd på NOK 30 000,- utover tariff til sykepleiere som tiltrer i fast stilling.
  • Dette gjelder ikke for de som allerede er ansatt i Nes kommune.
  • Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder.
  • Vi ønsker to referanser der minst en av dem er lederreferanse. Oppstartstidspunkt kan avtales individuelt.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 01.04.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Sykepleier/spesialsykepleier
Stillinger: 3
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4773909441

Arbeidsoppgaver

Utføre sykepleiefaglige oppgaver som prosedyrer, palliasjon i hjemmet, oppfølging på medisinrom og kartleggingssamtaler, mm
Ivareta basale behov
Kliniske observasjoner og vurderinger
Teamansvar og ansvarsvakt
Veilede kollegaer, studenter, brukere og pårørende
Samarbeide tverrfaglige med interne og eksterne instanser
Dokumentasjon i CosDoc

Kvalifikasjoner

Norsk autorisasjon som sykepleier/spesialsykepleier med relevant spesialutdanning
Beherske norsk skriftlig og muntlig
Førerkort klasse B
Beherske bruk av dataverktøy, gjerne med kjennskap til CosDoc
Ønskelig med erfaring innen somatikk, gjerne erfaring fra hjemmetjeneste

Personlige egenskaper

Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Strukturert, pliktoppfyllende, engasjert og faglig interessert
Opptatt av kvalitet i tjenesten og positiv til forbedringsarbeid
Tilpasningsdyktig, fleksibel og læredyktig
Positiv bidragsyter til arbeidsmiljø
Evne til å lede og kunne delegere oppgaver
Kreativ og løsningsorientert
Selvstendig
Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr

Organisert opplæring tilpasset ditt behov og oppfølging. Du tildeles en fadder i avdelingen som følger deg opp i nyansattfasen sammen med leder
Kurs i KlinOBS – kliniske observasjoner, bruk av NEWS og ISBAR
Kompetanseheving ved hjelp av VR-teknologi
Egenutvikling og breddekompetanse
Helsefremmende turnus hvor du selv får medvirke
Lønn etter gjeldende tariff, og kr 30.000 i rekrutteringstillegg utover tariff
Gode kollegaer og en variert arbeidshverdag
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale vinemål og attester tas med til et eventuelt intervju. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingene her.

 

Kontaktinformasjon

Katrine Lie Nilsen, Konstituert avdelingsleder
Telefon:  458 71 649
E-post: [email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 1, 2024

Løpende tilsetting av sykepleiere til sykehjem i Nes kommune (søknadsfrist 01.08.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

 

ÅPEN SØKNAD for sykepleiere til Nes Sykehjem

 

Nes sykehjem, Nes kommune

Nå har du mulighet til registrere en åpen søknad hvis det ikke foreligger en ordinær utlysning. Intervjuer og tilsetting vil foregå fortløpende.

Kom og bli vår nye sykepleierkollega.

Bli en del av et godt sykepleiefaglig miljø med vakter i sykepleierteam.

Ved Nes sykehjem jobber vi med å finne gode løsninger for hvordan sykepleietjenesten skal være organisert i fremtiden. Vi vil sikre rett kompetanse til riktig arbeidsoppgave.

Hos oss får du mulighet til å samarbeide på tvers av avdelingene på sykehjemmet, og du vil i enkelte vakter være en del av et sykepleieteam bestående av 3 sykepleiere. Dette teamet har da sykepleieansvar på sykehjemmet. Du vi få brukt din kompetanse som sykepleier på bl.a korttids- og rehabiliteringspasienter, palliasjon, KAD, demens, somatikk m.m.

Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving. Hver 6.uke er det fagdager med sykepleiere på hele sykehjemmet. Det er også avsatt tid i egen turnus for selvstendig kompetanseheving, og mulighet for hospitering på andre avdelinger på sykehjemmet og legevakt.

Våre avdelinger

3B består av 20 somatiske langtidsplasser og 5 korttidsplasser.
2A består av 24 somatiske langtidsplasser.
2 CDE Demensavdelingen består av 30 langtidsplasser tilrettelagt for personer med demens.
1CDE Korttid/rehab består av 14 somatiske langtidsplasser, 14 korttidsplasser og 2 kommunale akutte døgnplasser
Hvis du har en avdeling du foretrekker, kan du oppgi det.

Vi tilbyr rekrutteringstilskudd på NOK 30 000,- utover tariff til sykepleierutdannede.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: Snarest
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: ÅPEN SØKNAD for sykepleiere til Nes sykehjem
Stillinger: 3
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4730332839

Arbeidsoppgaver

Utøve direkte sykepleie og påse at sykepleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldende krav og retningslinjer
Dokumentere og rapportere
Kontakt med pårørende og andre samarbeidsgrupper (som for eksempel palliativ team, legevakt, spesialisthelsetjenesten, fysio/ergo)
Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig
Legevisitt
Sykepleieteam på ansvarsvakt
Bruk av medisinsk-teknisk utstyr

Kvalifikasjoner

Norsk autorisasjon som sykepleier
Det er ønskelig med erfaring innen demensomsorgen
Beherske bruk av dataverktøy
Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder, jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

Personlige egenskaper

Ryddig, strukturert og systematisk
Gode samarbeidsevner, og engasjert i jobben
Gode evner i kommunikasjon med pasienter, pårørende og kollegaer
Evne til å samarbeide selvstendig
Fleksibel og positiv innstilling
Kan takle uforutsigbare hverdager
Evne og interesse for utvikling av tjenesten
Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr

Lønn etter gjeldende tariff, og kr 30.000 i rekrutteringstillegg utover tariff. Rekrutteringstilskudd gjelder ikke de som allerede er ansatt i Nes kommune. Ved en eventuell overgang fra midlertidig til fast stilling vil man ikke bli tildelt et nytt rekrutteringstilskudd.
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Kompetanseheving; fagdager med sykepleiere på hele sykehjemmet hver 6 uke.
Avsatt tid i egen turnus for selvstendig kompetanseheving
Hospitering på andre avdelinger på sykehjemmet og på legevakta
Ansettelsen skjer etter gjeldende over, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Annet

Minst to referanser må oppgis.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp søknaden. Originale vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.

VELKOMMEN SOM SØKER!

 

Send søknad her.

 

Adresse: Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Nina Ihlang
Konst. avdelingsleder, 3B
Telefon: 66 10 46 30
E-post: [email protected]

Nina Therese Skogseth
Avdelingsleder, 1 CDE
Telefon:  915 70 674
E-post:  [email protected]

Vivian Synnøve Halmrast
Avdelingsleder, 2A
Telefon:  955 22 807
E-post: [email protected]

Marte Ingebrigtsen Engen
Avdelingsleder, 2CDE
Telefon:  66 10 46 45
E-post: [email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Nina Ihlang
  • Tittel: Konst. avdelingsleder, 3B
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 66 10 46 30 E-
  • Nina Therese Skogseth
  • Tittel: Avdelingsleder, 1 CDE
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 915 70 674
  • Vivian Synnøve Halmrast
  • Tittel: Avdelingsleder, 2A
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 955 22 807
  • Marte Ingebrigtsen Engen
  • Tittel: Avdelingsleder, 2CDE
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 66 10 46 45

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

August 1, 2024

Avdelingsleder, Vindafjordtunet og avdeling Sør (søknadsfrist 02.04.2024)

Vindafjord kommune

Vindafjord kommune – Vil du vera med å utvikle demensomsorga?

Avdelingsleiar Demensomsorga

 

Me søker:

Deg som er genuint interessert i demensomsorga og som vil vera med å utvikle tenesta!

Du som vil bli avdelingsleiar, 100% fast på Vindafjordtunet og avdeling Sør frå og med 01.05.24!

Om arbeidsplassen:

  • Vindafjordtunet ligg i Nedre Vats og gir tenester til personar med demens og somatisk langtidsbebuarar. Demensomsorga er delt i 2 avdelingar; Sør og Nord som igjen er delt opp i grupper.
  • Somatisk langtid har 14 sengeplasser og demensomsorga 34 totalt. Vindafjordtunet har og ansvarfor natt og natt patruljen som ligg under avdeling Nord.
  • Me har eige kjøkken som lagar mat til våre bebuarar samt ein tilsynslege i 50%.
  • På Vindafjordtunet ligg det og 25 omsorgsbustader som er drifta av heimetenesta.

Om stillinga:

  • Som Avdelingsleiar på Vindafjordtunet og avdeling Sør vil du få ein utfordrande og spanande arbeidskvardag i lag med kjekke, kompetente kollegaer! Du er og med i leiargruppa beståande av to andre avdelingsleierar og einingsleiar.
  • Avdeling Sør har ca 16 årsverk som du har ansvaret for- i tillegg har du fagansvaret for 16 bebuarar og faget knytt til desse.
  • Personal og fagansvar står litt meir om lenger nede i utlysinga:)
  • Du er med å arbeidar på tvers for ein god heilhet i drifta knytt til fag og ressursar. Som avdelingsleiar ved Vindafjordtunet vil du yte å finne det «lille ekstra» for bebuarane og tilsette.
  • Vindafjordtunet arbeidar med Tørn i form av oppgåvedeling samt bruken av kompetanse og ressursar og framheld dette arbeidet. Du kan lese meir om Tørn her.
  • Ein arbeidar ope og er opptatt av å skape motivasjon og gode arbeidsdagar for alle våre tilsette. Me ser og internt i leiargruppa korleis me kan arbeide på andre måtar som ei forbetring.
  • Me har to merkantile som høyrer til «sine» avdelingar ifh til vikarinntak mm.

Har DU lyst å vera med på innovativ og utviklande arbeid for bebuarane våre og dei tilsette?
Då må du søke!

Du kan og nytte Facebook til å bli litt betre kjent med oss.

Ta gjerne kontakt om duvil ha ein drøs 🙂

Hovudarbeidsoppgåver:

– Personalansvar- blant anna:

– Sjukefråværsoppfølging

– Arbeidstider

– Medarbeidarsamtalar

– Arbeidsmiljø

– Ferieavikling

– Fagansvar i din avdeling- blant anna:

– Oppfølging av dokumentasjon

– Sjå til at planar vert fulgt

– Kjennskap til bebuarane, tiltak, oppfølging mm

– Iverksette prosessar for å betre teneste, miljø osv.

– Utvikle demensomsorga

Kvalifikasjonar:

– Offentleg godkjent sjukepleiar/vernepleiar

– Ønskjeleg med leiarerfaring

– Ønskeleg med turnuskjennskap

– God IKT kompetanse og erfaring med elektronisk pasientjournal.

– Gode munnlege og skriftlege norskkunnskapar.

Personlege eigenskapar:

– Du brenn for demensomsorga og tenestene!

– Har interesse for faget og held deg oppdatert

– Bidrar til godt arbeidsmiljø gjennom din kjennskap til tilsette og tenestebehov

– Du søker heile tida etter forbetringar for både bebuarar og tilsette

– Evne til å arbeide sjølvstendig, systematisk og målretta

– Du arbeidar godt i team og er ein som er med på å spela teamet og avdelinga god.

– Du trives med til tider hektiske arbeidsdagar og er fleksibel i arbeidsoppgåvene

– Du innvolverar, delegerar, engasjerar og deler kunnskap gjennom di leiing

– Du er løysingsorientert

– Du evnar å vera analytisk men og innovativ

– Du ønsker å utvikle deg sjølv og din avdeling

– Du fører prosjekt og prosess i din avdeling men og i drifta i heilhet i samarbeid i teamet

– Personlege eigenskaper vert vektlagt

Me kan tilby:

  • Utviklingsmuligheiter/Kompetanseheving
  • Variert arbeid i eit positivt miljø
  • Faglege utfordringar og utvikling som fagperson
  • God opplæring og samarbeid med andre
  • Rabatt på treningssenter
  • Tilbod om gunstig mobilabonnement
  • Bedriftskunstlag
  • Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Andre opplysningar:

Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest. Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar. Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillinga her.

Referansenummer: 24/1148

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 19.03.2024

 

Tiltreding: 01.05.2024

Arbeidsstad: Vindafjordtunet

 

Kontaktpersonar:

Annelin Bauge

tlf: +47 5365904  mob: +47 97657778

 

Heimeside:
www.vindafjord.kommune.no/helse-og-velferd/pleie-og-omsorg/omsorgssenter/vindafjordtunet/
Adresse: Kårhusvegen 5 5578 Nedre Vats

Vindafjord kommune

Vindafjordtunet ligg i Nedre Vats og er delt inn i Demensomsorga og Somatisk langtid. Demensomsorga har 34 plasser for personar med demens inkludert rulleringsopphald. Somatisk langtid har 14 plasser. Heimetenesta som gir tenester i Skjold, Vats og Vikebygd (ytre sone) har base ved Vindafjordtunet. Dagsenter for heimebuande eldre og personar med demens er og på Vindafjordtunet 4 dagar i veka.

Begge avdelingane har kvar sin avdelingssjukepleiar samt teamsjukepleiarar. Me har fleksibel turnus.

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Annelin Bauge
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 5365904  mob: +47 97657778

Lokasjon

  • Nedre Vats

Søknadsfrist

April 2, 2024

Lærer elektrofag, norsklærer, lærer realfag, elevveileder og kantinemedarbeider (søknadsfrist 08.04.2024)

Akershus tre 2

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Buskerud fylkeskommune
Lærer elektrofag
Numedal videregående skole, Buskerud fylkeskommune
Webcruiter-ID: 4781572018
Nore
Publisert: 15.03.2024
Søknadsfrist: 08.04.2024

 

Buskerud fylkeskommune
Norsklærer
Numedal videregående skole, Buskerud fylkeskommune
Webcruiter-ID: 4784131845
Nore
Publisert: 15.03.2024
Søknadsfrist: 08.04.2024

 

Buskerud fylkeskommune
Elevveileder
Numedal videregående skole, Buskerud fylkeskommune
Webcruiter-ID: 4783547809
Nore
Publisert: 15.03.2024
Søknadsfrist: 08.04.2024

 

Buskerud fylkeskommune
Lærer realfag
Numedal videregående skole, Buskerud fylkeskommune
Webcruiter-ID: 4784059253
Nore
Publisert: 15.03.2024
Søknadsfrist: 08.04.2024

 

Buskerud fylkeskommune
Kantinemedarbeider
Numedal videregående skole, Buskerud fylkeskommune
Webcruiter-ID: 4782939202
Nore
Publisert: 15.03.2024
Søknadsfrist: 08.04.2024

 

Buskerud fylkeskommune ønsker medarbeidere som tar en aktiv, engasjert, reflektert og ansvarlig rolle i organisasjonen vår. Hos oss møtes mennesker med ulik kompetanse- og utdanningsbakgrunn for å skape gode tjenester til våre innbyggere.

Buskerud fylkeskommune har ansvar for viktige samfunnsoppgaver som videregående opplæring, kollektivtransport og fylkesveier, tannhelsetjenester, regional planlegging, kultur og kulturminner.

Buskerud fylkeskommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til stillingens krav, til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

For ansettelse i skole og tannhelse kreves det politiattest av kandidater som får tilbud om stilling.

Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.

Del stillingen

Selskap

Buskerud fylkeskommune

Lenke til firma

https://bfk.no/

Kontaktinfo

  • Tine Alfredsen
  • Tittel: Numedal vgs adm. Leder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: +479 75 43884

Lokasjon

  • Nore

Søknadsfrist

April 8, 2024