NES-Webcruiter-1170x300

 

100% Sykepleierstilling

 

Nes sykehjem avd. 2C-D-E, skjermet enhet, Nes kommune

Ønsker du å bidra til å gi beboerne på Nes sykehjem en meningsfylt hverdag – Vi kan tilby deg en jobb med mening!

Bli en del av et godt sykepleiefaglig miljø. Vi ønsker sykepleiere som kan bidra med sin faglige kompetanse, brennende engasjement og godt humør som gjør sykehjemmet til et godt sted å være både for beboerne og kollegaer.

Nes sykehjem er et stort sykehjem med 118 sykehjemsplasser fordelt på korttid/rehab inkludert 2 KAD senger, 2 somatisk langtidsavdelinger og en langtidsavdeling som er tilrettelagt for personer med demens.

Vi har nå en 100 % fast sykepleierstilling i 2-delt turnus med arbeid hver 3.helg ledig på vår avdeling for personer med demens.

På avdelingen har vi stort fokus på miljøterapi og personsentrert omsorg. Vi har vips møter hver uke, og gruppemøter fastsatt i turnus. Som sykepleier hos oss vil du ha mulighet til å samarbeide på tvers av avdelingene som ansvarssykepleier, og du vil også ha vakter i turnus som innebærer koordinerende ansvar for avdelingen. På disse vaktene vil du være plassert på topp av bemanningen. Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving, i form av relevante kurs og utdanninger. Vår fagutviklingssykepleier gir oss veiledning og faglig påfyll gjennom fagdager som er fastsatt i turnus.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 28.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: 100% Sykepleierstilling
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4848673136

Arbeidsoppgaver

Oppfølging og dokumentasjon
Samarbeid og kommunikasjon med pårørende, lege, sykehus og andre instanser
Legemiddelhåndtering
Sykepleiefaglig oppgaver
Bruk av medisinsk teknisk utstyr
Utføre helhetlig pleie og omsorg
Kartlegge sykepleiebehov og iverksette sykepleietiltak, samt sikre kvaliteten i den direkte tjenesteytingen og selv kunne være en del av den.
Ansvar for oppfølging av studenter og elever, og opplæring av nyansatte
Ansvarsvakter, samt koordinerende vakter

Kvalifikasjoner

Autorisert sykepleier
Erfaring og interesse for eldreomsorg, gjerne med videreutdanning i demens
Bestått norskprøve nivå B2 skriftlig og muntlig
Gode IT kunnskaper, vi stiller krav til bruke av epost/teams som informasjonskanal.
Du er faglig bevist og en støttespiller for utvikling av avdelingen
Du er ansvarsbevisst og trives i et hektisk og tverrfaglig arbeidsmiljø
Du er endringsvillig i møte med utviklingen av fremtidens helsevesen.
Kjennskap til dokumentasjonssystemet CosDoc er en fordel, men opplæring vil bli gitt.
Personlig egnethet vektlegges
Den som tilsettes må før tiltredelsen levere gyldig politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

Personlige egenskaper

DU liker å jobbe i team – VI gir deg gode kollegaer
DU har god formidlingsevne – VI gjør deg bedre
DU er positiv, imøtekommende, løsningsorientert og fleksibel – VI gir deg utfordringer
DU bidrar positivt til vårt gode arbeidsmiljø – VI tar i mot deg med åpne armer
DU er omsorgsfull, pålitelig og ærlig – VI gir deg sterke historier

Vi tilbyr

Lønn etter gjeldende tariff, og kr 30 000,- i rekrutteringstillegg utover tariff som sykepleieutdannet.
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Regelmessig fagutvikling med bruk av blant annet VR briller.
Mulighet for hospitering på andre avdelinger og legevakt
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
Turnus med et stort fokus på medvirkning og mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag.
Spennende og utfordrende arbeid med muligheter for faglig og personlig utvikling
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.

Minst to referanser må oppgis.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Marte Ingebrigtsen Engen, Avdelingsleder
Telefon:  66 10 46 45
E-post:Marte.Kristin.Engen@nes.kommune.no

Virginia Bravo, Assisterende avdelingsleder
Telefon:   66 10 46 40
E-post:  Virginia.Bravo@nes.kommune.no

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Marte Ingebrigtsen Engen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: Marte.Kristin.Engen@nes.kommune.no
  • Mobil/Tlf: Telefon: 66 10 46 45
  • Virginia Bravo Virginia Bravo
  • Tittel: Assisterende avdelingsleder
  • E-Post: Virginia.Bravo@nes.kommune.no
  • Mobil/Tlf: Telefon: 66 10 46 40

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 28, 2024