Administrasjonskonsulent i prosjektstilling

 

 

Er du klar for en utfordring som virkelig betyr noe?

Vi søker en engasjert og kompetent administrasjonskonsulent til vårt team! Er du en person som brenner for forenkling og digitalisering av administrative arbeidsprosesser, vil vi gjerne høre fra deg.

Hvem er vi: Vi holder til sentralt i Trondheim i Munkegata 6, hvor du vil være en del av et større arbeidsmiljø sammen med Kirkevergens stab og ledergruppe, HR, Økonomi og administrasjon samt Bygg og eiendomsavdeling.

Er du klar til å ta steget? Send oss din søknad
i dag og bli en del av vårt team!

 

Hva vi tilbyr

  • En spennende og utfordrende stilling i et dynamisk arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Engasjerte kolleger og trivelig arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Arbeidssted i Midtbyen

 

Dine hovedoppgaver

  • Administrative oppgaver på vegne av fellesråd og menigheter, som f.eks. vikarbemanning, utleie av lokaler, arkiveringsoppgaver og markedsføring
  • Kartlegging og utprøving av nye fellesfunksjoner, og samordning av oppgaver mellom menighetene
  • Bidra til forenkling av arbeidsprosesser og økt digitalisering
  • Ivareta dialog og samarbeid med andre avdelinger for å sikre nødvendig informasjonsflyt

 

Kvalifikasjoner:

  • Minimum 3-årig høyskole- eller universitetsutdanning innen administrative fag
  • God digital forståelse og digitale ferdigheter, og gjerne erfaring fra prosessforbedring
  • Det er ønskelig med erfaring fra komplekse organisasjoner

 

Hvem du er:

  • Selvstendig og løsningsorientert
  • Sterke analytiske ferdigheter og evne til å finne helhetlige løsninger
  • Strukturert og nøyaktig
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
  • Personlig egnethet blir tillagt vekt

 

Søknadsfrist: 16.03.2025
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Administrasjonskonsulent i prosjektstilling
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Engasjement
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4913822736

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Lena Kongsrud
Avd.leder økonomi og servicetjenester
 Telefon:91132969
E-post:[email protected]

Gaute Skoglund
Avd.leder Kirkeliv
 Telefon:91815251
E-post:[email protected]

 

Munkegata 6, 7013 Trondheim, Norge

 

Kirkelig fellesråd i Trondheim har personalansvar for 175 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 gravplasser. Fellesrådet har ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av alle kirkebygg på gravplassene, herunder drift av krematoriet. Fellesrådet har også ansvar for økonomi og administrasjon av alle menigheter og gravplasser i byen.

Sammen med menighetene har Fellesrådet som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en tilstedeværende folkekirke. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.

I tillegg skal Fellesrådet ivareta kulturarven og er gravferdsmyndighet for hele byens befolkning.

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Lena Kongsrud
  • Tittel: Avd.leder økonomi og servicetjenester
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 91132969

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

Mars 16, 2025