Kyrkjeverje
Hjelmeland kyrkjelege fellesråd
Hjelmeland kommune ligg «i hjarta av Ryfylke», og er med sine 1092 km2 den nest største kommunen i Rogaland. Det er kort veg med fastlandssamband til Stavanger og resten av regionen. I kommunen er det gode høve til allsidig friluftsliv og eit rikt kulturliv. Om lag 2600 innbyggjarar bur i kommunen, og det er 3 sokn med kvart sitt sokneråd. Kontorstad er i kommunesenteret Hjelmeland. I staben er det kyrkjeverje, prost, sokneprest, administrasjonssekretær, kantor, kyrkjelydspedagog, diakonimedarbeidar og fire kyrkjetenarar.
Vår kyrkjeverje ønskjer å gå av med pensjon, og me lyser difor ut
100 % stilling som kyrkjeverje/ dagleg leiar
Me søkjer etter ein person som kan gå inn i arbeidsfellesskapet som ein tydeleg leiar for dei tilsette i fellesrådet. Du må ha evne og vilje til å setja deg inn i det mangfoldige arbeidet som ligg til ei slik stilling i ein liten stab. Som kyrkjeverje er du ein nøkkelperson i utviklinga av Den norske kyrkja i lokalsamfunnet, i godt samarbeid med dei tilsette, sokneråda og kommunen.
Søknadsfrist: 07.03.2023
Arbeidsgivar: Hjelmeland kyrkjelege fellesråd
Stad: Hjelmeland
Stillingstittel: Kyrkjeverje
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4617644082
Arbeidsoppgåver
- Å vera kyrkjeverje er ein spennande jobb. Arbeidsoppgåvene er mange og varierte, så det blir aldri einsformig. Du er leiar for fellesrådet si verksemd slik det er nedfelt i kyrkjelova, noko som inneber saksbehandling og sekretæroppgåver. I tillegg vil hovudoppgåvene vera innanfor følgjande felt:
- Personalansvar for dei tilsette i fellesrådet
- Økonomiansvar for fellesrådet sitt budsjett
- Ansvar for drift og vedlikehald av 4 kyrkjer
- Administrasjon av 9 gravplassar
- Dagleg drift av kyrkjekontoret
Kvalifikasjonar, formelle og uformelle
Det er inga spesiell utdanning for å bli kyrkjeverje, men sidan dette er ei leiarstilling med totalansvar for verksemda, så er det ein stor fordel å ha relevant høgskuleutdanning innanfor personal/ HR, økonomi, teologi, offentleg forvaltning og administrasjon, eller anna relevant utdanning.
Me vil og leggja vekt på om du har:
- Kunnskap om kyrkjeleg organisering
- Gode datakunnskapar
- God skriftleg og munnleg framstillingsevne
- Kunnskap om bokføring og praktisk økonomiarbeid
Personlege eigenskapar
I ei slik stilling er det like viktig kven du er som kor mykje du kan i utgangspunktet. Du bør ha eit sterkt engasjement for kyrkja sin plass og verdi i lokalsamfunnet. Me vil leggja stor vekt på at du har personlege eigenskapar som er nødvendige for ein leiar i kyrkja. Du må ha vilje og evne til å setja deg inn i gjeldande lov- og regelverk, nye arbeidsoppgåver, fagfelt og dataverktøy. Du må kunna arbeida sjølvstendig og strukturert.
Me tilbyr
- Ein sjølvstendig, spennande, utfordrande og meiningsfull jobb i eit godt stabsfellesskap
- Varierte arbeidsoppgåver og fleksibel arbeidstid
- Gode kontorlokale, digitale verktøy og fagsystem
- Tilbod om relevant opplæring og eksterne kurs
- Løn etter avtale og pensjonsordning i KLP
- Kollegaforum i prostiet og i bispedømmet
Kyrkjeverja må vera medlem i Den norske kyrkja, og vera lojal mot dei ordningar og vedtak som gjeld. Den som vert tilsett, må leggja fram politiattest av nyare dato. Administrasjonsspråket i Hjelmeland er nynorsk. Du må disponera eigen bil
Arbeidsstad er Hjelmeland kyrkjekontor, Prestagarden 5, 4130 Hjelmeland
Kontaktinformasjon
Reidunn Ferstad, kyrkjeverje
977 55 347
Terje Thornquist, Fellesrådsleiar
466 22 853