Stilling som konsulent Forvaltning, drift og vedlikehold (FDV)

 

Er du interessert i system, orden i sysakene, og ryddig drift er du den vi leter etter. Her vil du jobbe på tvers av byggdriftere, driftsoperatører og administrasjon, hvor du kan skape deg en rolle hvor ingen dager er like. 

Vi ser etter deg som kontinuerlig ser etter forbedring og utviklingsmuligheter. 

 

 

Søk på stillingen

 

Søknadsfrist 2. juni 2025

Bli med og utvikle fremtidens eiendomsforvaltning i Grong kommune! 

Seksjon Utvikling og Avdeling drift & investering er under omorganisering. Nå er muligheten her til å bli med å bygge opp en ny avdelingsstruktur fra starten. 

 

Stillingens arbeidsoppgaver 

  • Videreutvikle våre FDV rutiner. Utarbeide og oppdatere vedlikeholdsplaner, rutiner og arbeidsbeskrivelser. 
  • Optimalisere bruk og drift av våre anlegg. Forleng levetid og forbedre ENØK ved planmessig vedlikehold. 
  • Påse at dokumentasjon er oppdatert og tilgjengelig i våre systemer. Følge opp våre service- og rammeavtaler. 
  • Drifte og gi støtte til driftspersonell i FDV, SD og EOS systemene våre. 
  • Jobbe sammen med avdelingsleder og konsulent Bygg og utleie, for å til enhver tid prioritere ressursene på avdelingen riktig. 
  • Assistere avdelingsleder med prosjektledelse og innkjøp, samt oppfølging av leverandører. 
  • Følg opp avvik og planlagte aktiviteter på drift. 
  • Operativ bas for driftsoperatører og byggdriftere. 
  • Generell saksbehandling etter nærmere dialog med avdelingsleder og kommunalsjef. 
  • Deltakelse i plan, utviklings- og endringsarbeid. 

 

 

Kvalifikasjoner 

  • Ingeniør med høyskole utdannelse er ønskelig, men ikke et krav. 
  • Personer med fagbrev og lang erfaring innen VVS, elektro, bygningskonstruksjon, byggdrift eller andre relevante fagfelt prioriteres høyt. 
  • Kunnskap og erfaring med bruk av SD, EOS, og FDV datasystemer (FAMAC, SPIDER, m.m.).
  • Kunnskap om forskrifter og regelverk er ønskelig (TEK, HMS, Brannforskrift, PB-loven). 
  • God fremstillingsevne muntlig og skriftlig. 
  • Evne til å bygge relasjoner 
  • Personlig egnethet vektlegges. 
  • Rollen innebærer et ansvar for kontinuerlig kompetanseheving, dette vil vi støtte deg i. 

 

Vi tilbyr 

  • Godt arbeidsmiljø samlokalisert med flere av de andre tjenestene i kommunen 
  • Fleksibel arbeidstidsordning 
  • KLP-Pensjon og forsikringsordninger 
  • Lønn etter avtale 
  • Variert arbeidshverdag 
  • Mulighet til å være med å bygge opp din rolle og avdelingen i en ny struktur. 

 

Tilsettingsvilkår:  

Tilsetting skjer ellers på de vilkår som framgår i gjeldende lover, tariffavtaler og reglement. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger. 

 

 

Har du spørsmål?

Del stillingen

Selskap

Grong kommune

Kontaktinfo

  • Emil Abraham Viem
  • Tittel: Avdelingsleder drift og investering
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 48 23 01 68

Lokasjon

  • Grong

Søknadsfrist

Juni 2, 2025