Stilling som konsulent Bygg og utleie

 

Er du interessert i å kunne hjelpe de som trenger det? Har du erfaring fra regnskap? Har du kanskje drevet med utleie før? Lyst til å bli kjent med administrasjonen, renholderne, vaktmesterne og brukerne våre? 

Vi ser etter en nøkkelperson i organisasjonen som kan jobbe sammen med ledelsen i viktige prosesser som også administrerer utleie og fakturering for avdelingen.  

 

 

Søk på stillingen

 

 

Søknadsfrist 2. juni 2025

Bli med og utvikle fremtidens eiendomsforvaltning i Grong Kommune! 

Seksjon Utvikling og Avdeling Drift & investering er under omorganisering. Nå er muligheten her til å bli med å bygge opp en ny avdelingsstruktur. 

 

Stillingens arbeidsoppgaver 

  • Forvalte Grong kommunes utleieportefølje. 
  • Opprettholde høy fyllingsgrad på utleiebyggene, organisere effektiv inn- og utsjekk av leietakerne. 
  • Ivareta dialog med leietakere og brukere av formålsbygg. 
  • Håndtere fakturering, startlån og bostøtte.  
  • Ansvar for låsesystemene ARX og Trioving Snap. Nøkler og tilgangsstyring. 
  • Jobbe tett med avdelingsleder for å rapportere status på utleie, budsjett og personal, samt samarbeide med avdelingsleder, konsulent FDV og byggdrifterne for å planlegge, koordinere og prioritere driftsoppgaver. 
  • Være en ressursperson ved utredning og saksbehandling for avdelingsleder og kommunalsjef. 
  • Generell saksbehandling etter nærmeste overordnedes bestemmelser. Deltakelse i plan, utviklings- og endringsarbeid. 

 

Kvalifikasjoner 

  • Ønskelig med relevant fagbrev, bachelor eller lang erfaring innen administrasjon, kontor og/eller regnskap.  
  • En søker med erfaring fra administrativt arbeid, fakturering (Visma Enterprise Plus & Tripletex) og økonomiarbeid stiller sterkt. 
  • Gode datakunnskaper, fremstillingsevne og mellommenneskelige egenskaper vektlegges. 
  • Opplæring vil bli gitt. 

 

 

Vi tilbyr 

  • Godt arbeidsmiljø samlokalisert med flere av de andre tjenestene i kommunen 
  • Fleksibel arbeidstidsordning 
  • KLP-Pensjon og forsikringsordninger 
  • Lønn etter avtale 
  • Variert arbeidshverdag 
  • Mulighet til å være med å bygge opp din rolle og avdelingen i en ny struktur. 

 

Tilsettingsvilkår:  

Tilsetting skjer ellers på de vilkår som framgår i gjeldende lover, tariffavtaler og reglement. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger. 

Del stillingen

Selskap

Grong kommune

Kontaktinfo

  • Emil Abraham Viem
  • Tittel: Avdelingsleder drift og investering
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 48 23 01 68

Lokasjon

  • Grong

Søknadsfrist

Juni 2, 2025