Tiltredelse i stillingen etter avtale.

 

Saksbehandlerens arbeidsoppgaver vil først og fremst være:

  • Saksbehandler for prosten
  • Daglig administrasjon av prostens kontor med mail, post og arkiv
  • Ansvar for oppfølging av prestenes arbeidsplaner som ferie og fridager, tjenesteuker, beredskap og gudstjenesteplan.
  • Ansvar for å skaffe prestevikar til ulike kirkelige handlinger i samarbeid med prost
  • Være prostens nærmeste medarbeider innenfor personalarbeid

Stillingen vil være plassert i Gjøvik kirkelige fellesråd med kontorplass i Strandgata 13 a, kirkevergen i Gjøvik som nærmeste overordnede og med nært samarbeid med prosten. I tillegg vil det være regelmessig kontakt og samhandling med personalavdelingen ved Hamar bispedømmekontor

 

Vi ønsker en person med

  • Administrativ erfaring
  • Erfaring med personalarbeid
  • Gode datakunnskaper
  • Utdannelse eller god realkompetanse innen personalarbeid og administrasjon
  • Evne til fleksibilitet
  • Evne til strategisk tenkning

Det vil bli lagt stor vekt på personlige egenskaper ikke minst selvstendighet og samarbeidsevne.

Det er ønskelig at søkeren har god forståelse av Den norske kirke som organisasjon og trossamfunn.

Søkeren bør ha førerkort klasse B og tilgang til egen bil.

Stillingen vil lønnsmessig bli plassert etter KAs regulativ for denne type stilling og er i KLPs pensjonsordning.

Søkere må være medlem i Den norske kirke

 

Kontaktperson for stillingen

Line Langseth Bakkum
Kirkeverge
90797188
[email protected]

 

Om bedriften

Det er kirkekontor i hver kommune. Der er flere yrkesgrupper samlet til et godt kollegafellesskap. Saksbehandler vil ha sitt kontor i Strandgata på Gjøvik, men vil være på de andre kontorene ved behov.

Del stillingen

Selskap

Gjøvik kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Line Langseth Bakkum
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 907 97 188

Lokasjon

  • Gjøvik

Søknadsfrist

Mai 10, 2024