Driftsleder byggdrift

 

I Holmestrand kommune ved Teknisk drift har vi ledig 100 % fast stilling som driftsleder byggdrift.

Fakta om stillingen

Stillingen er plassert i kommunens programområde Samfunn, teknikk og miljø i Virksomhet Teknisk drift. Virksomheten består i dag av 54 ansatte inkl. Virksomhetsleder. I stillingen har man utstrakt samarbeid, både internt og eksternt. Stillingen rapporterer til virksomhetsleder.

Arbeidsoppgaver

Personalansvar og driftsledelse av vaktmestere / byggdriftere
Følge opp og lage HMS rutiner.
Følge opp innkjøp i henhold til kommunens innkjøpsregler
Ansvar for at drift og bruk av byggene fungerer tilfredsstillende og uten avbrudd
Følge opp eiendommenes driftsinstrukser og serviceavtaler.
Bestille og følge leverandørtjenester og utførelse.
Budsjett og økonomirapportering.
Ansvar for tett og god dialog med byggforvaltere og brukerne av byggene.
Bistå ved implementering og oppfølging av miljø og energitiltak.
Følge opp aktuelle lover og forskrifter
Andre oppgaver kan tilkomme.

Personlige egenskaper

Du er beslutningsdyktig og løsningsorientert.
Du er strukturert og ryddig.
Du er positiv og målrettet.
Du liker godt å arbeide strategisk og har god helhetsforståelse.
Du er selvstendig og har god gjennomføringsevne.
Du liker å tenke nytt og se forbedringsmuligheter.
Du søker etter innovative løsninger og å løse oppgaver på en smart måte.
Du har god evne til samarbeid og er god på relasjonsbygging internt og eksternt.

Kvalifikasjonskrav

Fortrinnsvis ingeniør, ev. teknisk fagskole m/relevant erfaring eller tilleggsutdanning, innen bygg eller andre byggeteknisk fagområder.
Ledererfaring med personalledelse er ønskelig
Generell faglig kompetanse på bygg og økonomiforståelse.
Erfaring og kunnskap på drift og vedlikehold av bygg.
Digital kompetanse.
God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
Aktuelle søkere må ha minimum førerkort klasse B.
Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

Vi tilbyr

  • Varierte, samfunnsnyttige og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Et åpent og inspirerende fagmiljø med stor grad av teamfølelse.
  • Gode faglige utviklingsmuligheter.
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn i henhold til avtale. Medlemskap i meget god pensjonsordning gjennom KLP. Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig iht. offentleglova. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 24/5929

Fylke: Vestfold

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag’

 

Søknadsfrist: 09.06.2024

 

Arbeidssted: Sande i Vestfold

 

Kontaktpersoner:

Virksomhetsleder Tor-Halvar Bakkland

mob: 476 58 707

 

Hjemmeside:
www.holmestrand.kommune.no
Adresse: Prestegårdsalleen 35 3070 Sande i Vestfold

Holmestrand kommune, Teknisk drift

Holmestrand kommune har ca. 26 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover. Holmestrand kommune er en næringsoffensiv kommune og i sterk vekst med økende innbyggertall. Holmestrand kommune er porten til Vestfold, og er et attraktivt sted å bo, besøke og drive næringsvirksomhet.

 

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Tor-Halvar Bakkland
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 476 58 707

Lokasjon

  • Holmestrand

Søknadsfrist

Juni 9, 2024