Lørenskog kirkelige fellesråd

Administrasjonsrådgiver

 

Lørenskog kirkelige fellesråd, Fjellhamar og Skårer menigheter søker en ryddig, organisert, motivert og positiv administrasjonsrådgiver til fellesrådet og menighetene.

Lørenskog kommune har en sentral beliggenhet mellom Oslo og Lillestrøm. Kommunen er i sterk vekst, gjennomgår en urban utvikling og har ca. 46.000 innbyggere. Vi har to aktive menigheter; Fjellhamar og Skårer med i alt ca. 23 000 medlemmer. Fellesrådet har moderne kontorer sentralt i Lørenskog hvor begge menighetsstaber og kirkevergens stab er lokalisert. Lørenskog kirkelige fellesråd er et fellesorgan for disse. Fellesrådet har arbeidsgiveransvar for kirkens ansatte, og ansvarlig for tre kirkebygg og tre øvrige bygg. Fellesrådet er gravplassmyndighet i Lørenskog.

Den rette kandidaten er god på digitale systemer, evner å jobbe strukturert og planmessig. Kandidaten vil ha en fremtredende rolle i å møte publikum, over telefon og i resepsjon. Erfaring fra kirke og menighet vil være et pluss, men ikke et krav.

Vi søker etter en relasjonsbygger og lagspiller som kan være med å utvikle kirken i Lørenskog sammen med faglig stab og frivillige. Aktivitetsnivået i menighetene og kirkene er høyt, og du må derfor både ha stor arbeidskapasitet, gode kommunikasjonsevner og en fleksibel innstilling.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 13.11.2023
Arbeidsgiver: Lørenskog kirkelige fellesråd
Sted: Lørenskog
Stillingstittel: Administrasjonsrådgiver
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4718690690

Arbeidsoppgaver

Ansvar for sentralbord og telefonisystem, koordinere dåp, bryllup, gravferd, elektronisk kirkebokføring og andre kirkelige handlinger.
Sekretær og saksbehandler for Skårer og Fjellhamar menighetsråd.
Koordinering av nettsider og sosiale medier.
Post og dokumentbehandling samt saksbehandling for menighetene og fellesrådet
Oppfølging av budsjett og regnskap for menighetene.
Andre arbeidsoppgaver etter behov.

Kvalifikasjoner

Relevant utdanning og/eller erfaring med administrasjonsoppgaver, saksbehandling og IKT.
Svært god muntlig og skriftlig norsk fremstillingsevne.
Gode ferdigheter og/eller interesse for bruk av relevante IKT-verktøy.
(Agrando, Medarbeideren, Visma, Bård.)
Kjennskap til kirkelig virksomhet
Medlemskap i Den norske kirke
Svært gode samarbeidsevner.

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt. Noe kveldsarbeid må påregnes.

Lønn etter avtale og kvalifikasjoner

Stillingen rapporterer til administrasjonssjef i Lørenskog kirkelige fellesråd.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Solheimveien 112, 1473 Lørenskog, Norge

Kontaktinformasjon

Monita Skaali
Telefon:  23 89 86 28

Unni Dahlbakk Gunnes
Telefon:  23 89 86 28

 

Del stillingen

Selskap

Lørenskog kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Monita Skaali
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 23 89 86 28
  • Unni Dahlbakk Gunnes
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 23 89 86 28

Lokasjon

  • Lørenskog

Søknadsfrist

November 13, 2023